Ja, man kan jo ikke komme udenom at det ser spændende ud. Uanset hvad resultatet så bliver, kan man jo kun glæde sig over at Scott i dén grad giver sine fans det de vil have.. hvis bare alle tænkte sådan. :)
#10 Nu glæder jeg mig endnu mere til BR. Det er virkelig godt lavet med den nye optagelse af Zhora. Det er jo helt vildt.
Det minder mig om T2 på BluRay, hvor man tydeligt kan se, at det IKKE er Arnold, der kører på motorcykel i viadukten og ham den lille dreng pludselig er en halvbuttet lav mand i 20'erne.
Jeg er til dels enig med dig. Sådan en behandling kan give Lucas-effekten og går man ind og laver den slags forbedringer/ændringer, så skal man også sørge for at den oprindelige version er til rådighed, hvilket Scott jo heldigvis gør.
Ser inde tror det var på imdb, at den rent faktisk har gået i 2 biografer i Usa ;). Ej kunne være fedt at se den i feks imperial, eller bio9 i Palads. Begrænset hvor mange mennesker der har et lydsystem på den grimme side af 500.000 kr. For ikke at at snakke om lærredet. Harrison´s Deckard, står som top3 af de ALLER mest cool actionfigurer nogensinde for mit vedkommende. Übersej karakter, som vi vel allesammen drømmer om at besidde nogle sider af.
#11 filmz-Bruce 18 år siden
#12 filmz-Kadann 18 år siden
Ja, man kan jo ikke komme udenom at det ser spændende ud. Uanset hvad resultatet så bliver, kan man jo kun glæde sig over at Scott i dén grad giver sine fans det de vil have.. hvis bare alle tænkte sådan. :)
#13 filmz-Bruce 18 år siden
#14 filmz-Kadann 18 år siden
Haha, ja ok, det ville være ultimativ pimpness, bortset fra at aberne sikkert smider AvP med i boksen nu.
#15 filmz-Bruce 18 år siden
#16 Notional 18 år siden
Det minder mig om T2 på BluRay, hvor man tydeligt kan se, at det IKKE er Arnold, der kører på motorcykel i viadukten og ham den lille dreng pludselig er en halvbuttet lav mand i 20'erne.
Sammenligning af BluRay og HD DVD (Theatrical + Directors Cut) af T2.
Skal man lave en ny HD udgivelse af en gammel film må man huske effekter og stuntpersoner. Ellers kan det ende ufrivilligt komisk.
#17 filmz-Le Samouraï 18 år siden
#18 filmz-michaell 18 år siden
#19 filmz-Kadann 18 år siden
Jeg er til dels enig med dig. Sådan en behandling kan give Lucas-effekten og går man ind og laver den slags forbedringer/ændringer, så skal man også sørge for at den oprindelige version er til rådighed, hvilket Scott jo heldigvis gør.
#17 -
Da DC udkom, så jeg den i biffen, i en mikro-sal i Palads, hvor der stod en stolpe midt mellem sæderne.
Taget i betragtning hvilken behandling den fik, foretrækker jeg næsten at vente med at se den i hjemmebiografen.
#20 filmz-isaac 18 år siden
Harrison´s Deckard, står som top3 af de ALLER mest cool actionfigurer nogensinde for mit vedkommende. Übersej karakter, som vi vel allesammen drømmer om at besidde nogle sider af.