Jeg kan jo også opdatere de andre BD-afspillere, dog kun med ethernet port. Men jeg gider ikke give ekstra for trådløst internet, hvis det kun er til firmware.
Ja, det har jeg, og fordi det er så meget dyrere med en regionsfri, og fordi jeg (næsten) aldrig ser film uden for region 2, så er det ikke det værd at købe en regionsfri afspiller. ______________________
Er der ingen, der gør brug af internettet på Blu-ray'en, der kan fortælle, hvor tit I bruger det?
#13 det er så den værste BD- afspiller, man kan købe hvis den kun skal bruges til at se film på.
Jeg købte min sidste år, December. Det var hos Expert en Sony hvor der fulgte 20 BD film med og jeg er fuldt ud tilfreds med den, der har ikke været nogle problemer, men prsien er så omkring 1700-1800 kr, men de sælger den vidst ikke med sony mere. Men jeg ville have en Sony fordi så passer den til mit TV ;)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#11 Wangsgaard 14 år siden
#12 MMB 14 år siden
Jeg kan jo også opdatere de andre BD-afspillere, dog kun med ethernet port. Men jeg gider ikke give ekstra for trådløst internet, hvis det kun er til firmware.
#13 Ericmase 14 år siden
#14 MMB 14 år siden
Er der ikke nogen herinde med blu-ray afspillere, der kan fortælle, hvor ofte internettet bliver brugt?
#15 MMB 14 år siden
#16 rockysds 14 år siden
#17 MMB 14 år siden
Ja, det har jeg, og fordi det er så meget dyrere med en regionsfri, og fordi jeg (næsten) aldrig ser film uden for region 2, så er det ikke det værd at købe en regionsfri afspiller.
#18 MOVIE1000 14 år siden
Jeg købte min sidste år, December. Det var hos Expert en Sony hvor der fulgte 20 BD film med og jeg er fuldt ud tilfreds med den, der har ikke været nogle problemer, men prsien er så omkring 1700-1800 kr, men de sælger den vidst ikke med sony mere. Men jeg ville have en Sony fordi så passer den til mit TV ;)
#19 MMB 14 år siden
Bruger du nogensinde internettet på den?
#20 MOVIE1000 14 år siden