Gravatar

#11 Wangsgaard 14 år siden

Men er det ikke rimelig vigtig at du kan opdatere den, så du kan afspille alle de BD du køber?
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#12 MMB 14 år siden

Jeg kan jo også opdatere de andre BD-afspillere, dog kun med ethernet port. Men jeg gider ikke give ekstra for trådløst internet, hvis det kun er til firmware.
Gravatar

#13 Ericmase 14 år siden

PS3. Bedste blu-ray afspiller. :)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#14 MMB 14 år siden

PS3 er (desværre) udelukket, da den er for dyr, og jeg ikke vil få spillet nok til, at det kan svare sig.

Er der ikke nogen herinde med blu-ray afspillere, der kan fortælle, hvor ofte internettet bliver brugt?
Gravatar

#15 MMB 14 år siden

Anyone?
Gravatar

#16 rockysds 14 år siden

Har du gjort dig nogle tanker om, hvorvidt du vil have regionsfrihed?
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#17 MMB 14 år siden

Ja, det har jeg, og fordi det er så meget dyrere med en regionsfri, og fordi jeg (næsten) aldrig ser film uden for region 2, så er det ikke det værd at købe en regionsfri afspiller.

Er der ingen, der gør brug af internettet på Blu-ray'en, der kan fortælle, hvor tit I bruger det?
Gravatar

#18 MOVIE1000 14 år siden

#13 det er så den værste BD- afspiller, man kan købe hvis den kun skal bruges til at se film på.

Jeg købte min sidste år, December. Det var hos Expert en Sony hvor der fulgte 20 BD film med og jeg er fuldt ud tilfreds med den, der har ikke været nogle problemer, men prsien er så omkring 1700-1800 kr, men de sælger den vidst ikke med sony mere. Men jeg ville have en Sony fordi så passer den til mit TV ;)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#19 MMB 14 år siden

Bruger du nogensinde internettet på den?
Gravatar

#20 MOVIE1000 14 år siden

Nej jeg har det ikke sluttet til og jeg har heller ingen ide om hvordan det vil virke, men jeg er frisk på at prøve det og vil gerne kunne bruge det.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: