Gravatar

#21 filmz-jonasgr 15 år siden

Boksning er stadigvæk en niche sportsgren i forhold til fodbold. Men jeg skal da love for at TV3 har fået reklameret for denne begivenhed, men til 500 kroner skal der sgu nok også noget til at sælge det. Altså det kunne jeg have været overstået på et par sekunder. Det er der værste ved boksning man ved aldrig om man får hvad man betaler for.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#22 filmz-jonasgr 15 år siden

Jeg kommer i øvrigt til at tænke på On the Waterfront, nu hvor der bliver snakket om boksning. "I coulda been a contender".

klassefilm!
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#23 davenport 15 år siden

Heldigvis har vi Nettet, der tildeler os gratis underholdning, som jeg på ingen som helst måde skammer mig over at streame!!!!! (Jeg har vidst betalt mit gennem tiderne!)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#24 filmz-Bruce 15 år siden

The Guardian:

Carl Froch lost his undefeated record and his WBC super-middleweight title to the abnormally tough Dane Mikkel Kessler in front of a packed Messencenter here last night but can be proud of being part of a contest that at times resembled a wild west brawl.

By far the best was the last. It was an astonishing exchange of fully loaded finishers as both men dropped their hands and slung their blows without care for their chins or looks. Blood smeared each face at the end. Both tanks were dry. They nodded briefly, an expression of mutual respect that had been evident in the build-up and was clearly genuine.

Over en bred kam, ser det ud til, at de engelske aviser, synes resultatet var ok.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#25 natterjack 15 år siden

Er der nogen, der ved, hvor kampen kan ses på nettet nu? :)

Skriv ny kommentar: