Gravatar

#21 filmz-vassago 16 år siden

Jeg var forbi Merlin i Brunns Galleri i Århus, eller dvs at jeg forsøgte. Der havde en eller anden idiot i Merlin fået den brilliante idé, at man skulle give folk numre, og så kun lukke 3 ind af gangen. Come On - hvorfor "annoncere" et brandudsalg, og så lave et kø-udsalg, hvor der er udsigt til timelange køer. Jeg forbander endnu en gang det inkompente firma...
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#22 filmz-gofferoffer 16 år siden

Det var det samme i Hjørring. Og ja, det er simpelthen for latterligt.
Men at some time are masters of their fates: The fault, dear Brutus, is not in our stars, but in ourselves, that we are the underlings.
Gravatar

#23 davenport 16 år siden

Jeg hører at tilfældet er det samme i Kolding. Og man siger at fjernsyn kun er sat ned med 25%, så det er normalpris...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#24 christianhg 16 år siden

#21 Nej, nej, nej, ligger Merlin nu i Bruuns Galleri? Jeg droppede at lede da jeg indså at den ikke længere ligger på Ryesgade :)

Nå, det lyder ikke til at jeg gik glip af noget. Køudsalg, baaah.
Are you crazy? The fall will probably kill you.
Gravatar

#25 cansi 16 år siden

Jeg var også ved bruuns galleri, ventede cirka 45 min. også gad jeg ikke længere, og sprang over afspærringen, heldigt for mig, så medarbejderne mig ikke...

Jeg fik:
Pirates of the Caribbean 3
Spiderman 3
bluray begge til 75 kr. stykket...
Gravatar

#26 McPeter 16 år siden

Jeg nåede endelig derned efter arbejde men der var 100m kø og de forreste havde stået der et par timer så det gad jeg ikke. Det lignede ellers at der var masser af varer på hylderne, men ikke så mange mennesker i butikken... æv...
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#27 mvejen 16 år siden

Det var det samme i Aalborg i city syd, jeg så en kæmpe kø udenfor og vagt ved døren, så det gad jeg ikke vente på.
Gravatar

#28 Bony 16 år siden

Jeg kom også forbi en Merlin i dag, med den længste kø nogensinde. Den gik fra den ene ende til den anden, af det ellers ret store shoppingcenter. Og hvad man kunne se ind af vinduerne, bare ved at gå forbi, så var hylderne allerede ret så tomme og butikken tømt for alt. Et stort tomt rum, en venlig vagt og to-tre medarbejdere, alle med sved på panden.

Lidt underligt at gå forbi og se alle de ådselædere, alle i et strålende humør trods timelange køer, stående parat til at æde de sidste rester af krisens morgenmad. Hvis ikke som morgenmad, så bare en lille snack.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#29 Highland Park 16 år siden

#28: Dig og din snack...

Jeg var i Fona i dag. Der var faktisk mærkbart få mennesker i elektronikafdelingen.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#30 duuk74 16 år siden

Hvis jeg nogensinde får en butik, så skal den hedde "Brandudsalg", det er sgu noget der virker :)
100.000 lemmings can't be wrong

Skriv ny kommentar: