#12 - Jeg kan godt lide den er fragmentarisk (hvis det betyder, hvad jeg tror det gør). Det er en del af charmen. Jeg har desværre ikke fået set Allegro endnu, men det vil jeg da glæde mig til :)
Jeg er vild med "Reconstruction", men har endnu ikke fået set "Allegro". Forhåndsomtaler fra venner, der har set Boes nye, "Offscreen", siger dog, at det er hans bedste film indtil nu, fordi det er den, der er mest konsekvent, så den ser jeg frem til.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
#18 Der er alligevel imponerende at han kan gøre sig selv til grin, HVER eneste gang han er på skærmen, og hvorfor er det lige at DR har ansat den tosse, ordet inkompetance er jo ikke dækkende.
Niels Hausgaard sagde noget klogt i et afsnit af "Gintbergs store aften", at man bør beholde Brian Mikkelsen i dansk politik p.g.a. underholdningsværdien. :)
#11 filmz-ataris 19 år siden
#12 JannikAnd 19 år siden
#13 filmz-ataris 19 år siden
#14 filmz-Le Samouraï 19 år siden
#15 gi-jones 19 år siden
#16 Patriarch 19 år siden
#17 inflector 19 år siden
#18 Patriarch 19 år siden
#19 inflector 19 år siden
#20 filmz-Kadann 19 år siden
Niels Hausgaard sagde noget klogt i et afsnit af "Gintbergs store aften", at man bør beholde Brian Mikkelsen i dansk politik p.g.a. underholdningsværdien. :)