Gravatar

#11 rockysds 12 år siden

Bestemt spændende ting i mixet som nye film fra Wes Anderson, Leos Carax, David Cronenberg, Michael Haneke, Hong Sang-soo, Abbas Kiarostami, Cristian Mungiu, Alain Resnais, Carlos Reygadas og Apichatpong Weerasethakul.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#12 MMB 12 år siden

JannikAnd (10) skrev:
Fellaheen, går du på Film- og medievidenskab på KU..? Eller sagt på en anden måde: befandt du dig til forelæsning i Fiktionsteori- og analyse i tirsdags???

Hvorfor tror du det?
Gravatar

#13 Slettet Bruger [1302323817] 12 år siden

Det er jo egentlig mange af de gamle kendinge, hvilket bestemt ikke gør noget. Glæder mig især til noget nyt fra Haneke. Så er der jo også Kiarostami og Loach.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#14 MMB 12 år siden

Personligt synes jeg programmet er relativt spændende. Haneke, Cronenberg, Wes Anderson, Hillcoat og også Vinterberg er spændende. Jeg savner dog Malick og P.T. Anderson, som ellers var rygtet til Cannes.
Gravatar

#15 Castanea 12 år siden

Hong! Ja tak!
Gravatar

#16 Fellaheen 12 år siden

JannikAnd (10) skrev:
Fellaheen, går du på Film- og medievidenskab på KU..? Eller sagt på en anden måde: befandt du dig til forelæsning i Fiktionsteori- og analyse i tirsdags???

Nej det kan jeg ikke prale af :) Var der da nogen som gav sig ud for at være mig? Eller nogen som hørte "Wuthering Heights" meget højt?
Gravatar

#17 Castanea 12 år siden

Fellaheen (16) skrev:
Eller nogen som hørte "Wuthering Heights" meget højt?

Gravatar

#18 Fellaheen 12 år siden

Caliban (17) skrev:

Åh gud.
Gravatar

#19 Sweetiebellefan 12 år siden

Ja!

En ny film af manden bag Onkel Boonmee?

Har ikke kunne filnde filmen for off topic.
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#20 Kisbye 12 år siden

Så er det imorgen at festivalen starter.

Her er et interview med Thomas Vinterberg -> http://www.information.dk/300866
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)

Skriv ny kommentar: