Selvfølgelig kan dette godt anses for at være et halvhjertet forsøg på at skifte genre og derved blive taget seriøst. Men ikke desto mindre skal han da have lidt positiv klaps for i det mindste at forsøge. At det så ikke virker og tilmed rammer ham selv pga den sidste kommentar med "Tag mig nu lidt seriøst" kommer ikke sagen ved. Jeg synes det var et meget frisk forsøg.
Nu skal det også siges at jeg nok ikke har oplevet heeelt så mange Gangster indlæg herinde som jer andre. Så jeg er nok ikke helt nået til det punkt hvor man er rigtig træt af det endnu...
Men måske det kommer engang..? :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Det er bare ret tydeligt at han er en knægt på 14 år, der har taget gangster genren så meget til sig at han er gået hen og blevet en floskel. Sorry to say, men der er bare ikke noget nyt under solen og alligevel kommer der en milliard indlæg om det samme.
I bund og grund søger Scarface at nørde den ligesom os andre, men så længe han er så ensidig og nærmest tager en ære i at være DK's Gangsterfan No. 1 er det svært at tage ham seriøst. Denne tråd viser muligvis en ny tendens. :)
Det ville svare til at jeg ved enhver given lejlighed nævnte Depeche Mode eller tysk ekspressionisme, det er jeg sikker på ville blive ret belastende i længden. :)
Det ville svare til at jeg ved enhver given lejlighed nævnte Depeche Mode eller tysk ekspressionisme, det er jeg sikker på ville blive ret belastende i længden. :)
Fandme nej, du! PM mig, hvis de andre ikke vil være med :)
Folk tror bare, jeg er en lalleglad spaghettidreng med hang til Pacino, De Niro, Scorsese, Tarantino osv.
Jeg kan godt lide andre genrer end gangstergenren, men det er bare den aller mest interessante i mine øjne. The rise and fall. Gangsterfilm indeholder jo tit flere "undergenrer". F.eks. kan man godt kalde Pulp Fiction for både en actionfilm, dramafilm, komediefilm, voldsfilm osv.
Oasis' nye album "Dig Out Your Soul" ude i oktober 2008
#11 duuk74 18 år siden
#12 dolphinfriendly 18 år siden
"You can act like a man! What's the matter with you? Is this how you turned out? A Hollywood finocchio that cries like a woman."
:)
#13 Bony 18 år siden
Nu skal det også siges at jeg nok ikke har oplevet heeelt så mange Gangster indlæg herinde som jer andre. Så jeg er nok ikke helt nået til det punkt hvor man er rigtig træt af det endnu...
Men måske det kommer engang..? :)
#14 dolphinfriendly 18 år siden
I bund og grund søger Scarface at nørde den ligesom os andre, men så længe han er så ensidig og nærmest tager en ære i at være DK's Gangsterfan No. 1 er det svært at tage ham seriøst. Denne tråd viser muligvis en ny tendens. :)
#15 JannikAnd 18 år siden
Fandme nej, du! PM mig, hvis de andre ikke vil være med :)
#16 filmz-Bruce 18 år siden
#17 filmz-Scarface 18 år siden
Folk tror bare, jeg er en lalleglad spaghettidreng med hang til Pacino, De Niro, Scorsese, Tarantino osv.
Jeg kan godt lide andre genrer end gangstergenren, men det er bare den aller mest interessante i mine øjne. The rise and fall. Gangsterfilm indeholder jo tit flere "undergenrer". F.eks. kan man godt kalde Pulp Fiction for både en actionfilm, dramafilm, komediefilm, voldsfilm osv.