Gravatar

#21 tiany 15 år siden

Moog (20) skrev:
Jeg vil lige tilføje "How I met your mother" til diskussionen om bedste komedieserie, synes faktisk den er bedre end "Two and a half men"

Amen

Moog (20) skrev:
og langt bedre end Scrubs

Ikke helt enig, Scrubs kommer ind på en fin 2.plads
Valar morghulis
Gravatar

#22 Kruse 15 år siden

#20: How I Met Your Mother har efterhånden overhalet Scrubs, både fordi at HIMYM konstant har holdt et højt niveau og nærmest bare bliver bedre og bedre, men også fordi Scrubs efterhånden er faldet alt alt for langt ned i niveau.

Og så har "Two and a Half Men" selvfølgelig aldrig været på niveau med hverken HIMYM eller Scrubs :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#23 wimmie 15 år siden

I nyere tid er der ingen serier ser slår Arrested Development i morsomhed - efterfulgt af The Office (både engelsk og amerikansk) og Scrubs.

Jeg kan bare ikke længere med dåselatter-sitcoms og Two and a half men er efter min mening én af de værste serier der kører ;)

De sitcoms der er originale i humoren og stadig holder er MASH, Spin City, Seinfeld, Frasier og til dels Drew Carey og Friends (de to sidste var sjovere engang men er ikke længere helt det samme)

Har kun set ½ afsnit af How I met your mother... er ikke sikker på at det bliver til mere end det...
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#24 HonoDelLoce 15 år siden

Pffft - bedste sitcom ever er Married With Children - og det er IKKE til diskussion ! :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#25 Kruse 15 år siden

For mig ser toppen formentlig sådan her ud:

1. Arrested Development
2. How I Met Your Mother
3. The Office (US)
4. Scrubs

Der er garanteret nogle sitcoms som jeg glemmer, og som formentlig også rangerer højere en Scrubs.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#26 wimmie 15 år siden

honodelloce (24) skrev:
Pffft - bedste sitcom ever er Married With Children - og det er IKKE til diskussion ! :D

Jo DET er det...men den må vi tage ved lejlighed ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#27 Nicki52 15 år siden

wimmie (23) skrev:
I nyere tid er der ingen serier ser slår Arrested Development i morsomhed - efterfulgt af The Office (både engelsk og amerikansk) og Scrubs.

Da "The Office" startede i Danmark på første sæson blev jeg slemt skuffet. Dem der kan lige "The Office" kan sikkert også lige "30 Rock". Samme humor som jeg ikke synes er sjovt.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#28 jessup 15 år siden

I nyere tid synes jeg det er Bristisk the office, 30 rock, the thick of it. HIMYM er fin men det er primært Niel Patrick Harris der er det komiske højdepunkt. Den er ikke helt oppe og ringe.

Arrested development har jeg kun set en anelse af, men virker fed.
This is just until June
Gravatar

#29 Nicki52 15 år siden

Gravatar

#30 Nicki52 15 år siden

Skriv ny kommentar: