Gravatar

#21 filmz-samwise 21 år siden

Det var lige præcis den jeg havde i tankerne.
Jeg vil dog ikke selv poste linket her, da sitet kan komme i vanskeligheder, hvis en af dem der rent faktisk betaler for det (HyperSpace-medlem) føler sig forurettet.

Jeg håber ikke at Grievous er med særlig længe. Faktisk må han godt blive slagtet inden for de første 5 minutter. Jeg synes at halvt robot/halvt menneske ideen er temmelig latterlig i den udformning han har fået.
Jeg tror og håber dog heller ikke at han har nogen rolle af betydning efter The Clone Wars slutter, som de jo angiveligt skulle forholdsvist hurtigt.
Gravatar

#22 azathoth 21 år siden

Mulige spoilers:

#20: Heh, ja de tre lightsabers så ikke så fedt ud... men inden han begynder på det, så bruger han jo to lightsabers ganske effektivt... men der har været rygter om at han skulle bruge fire lightsabers på een gang i filmen. (Hans arme skulle efter sigende kunne splittes op så han pludselig har fire)

#21: Hvis der er nogen der dør inden for det første par minutter, tror jeg nærmere det er Dooku... og jeg tror det er Anakin der nakker ham (another step down the dark path)

Mth. Grievous rolle, tror jeg at den er på størrelse med Jangos i Episode II... han skal sandsynligvis fungere som en form for afledning for Obi-Wan mens kejseren korrumperer Anakin...

Dette er naturligvis kun teorier baseret på hvad jeg har læst bl.a. på hyperspace og diverse rygter osv. der har været fremme.

Men spændende blir det da at se... suk... der er over et år til endnu :(
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#23 Kalle Ferm 21 år siden

Ja, men i mellemtiden får vi DVD'erne at fornøje os med. :-)
Du skal nok klare den Azathoth. ;-)
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#24 azathoth 21 år siden

Bleh, der er sgu også lang tid til september... og jeg er allerede begyndt at få "the shakes"... Det varer nok ikke længe inden de andre admins må have gang i en "intervention" :D
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!

Skriv ny kommentar: