Gravatar

#31 filmz-hanskoed 17 år siden

har du den da?
Gravatar

#32 Steffan Rasmussen 17 år siden

Det vil jeg gå ud fra han har. Det er ejeren af quizzen der har skrevet indlæg #30.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#33 filmz-hanskoed 17 år siden

haha kunne jeg da ikke vide:-D
men damn den er svær nummer#31
hvornår starter nummer 10
Gravatar

#34 filmz-Kalendula 17 år siden

filmfan: Hvordan har du det egentlig med at folk giver hinanden hints her??
Gravatar

#35 filmfan 17 år siden

Jeg synes jo det er fedt, når quizzen sætter folk grå hår i hovedet ... og at man udstrækker legen til at hjælpe hinanden med hints, ser jeg som en form interesse, jeg er lidt smigret over :-)

Så længe I respekterer de andre quizzere, der møjsommeligt har kæmpet sig vej frem til svarene, er det ok med mig. Dvs at man i mine øjne, bør afholde sig fra at give hints til svarene på de allermest udfordrende film.

Men ellers vil jeg bede jer, der deltager, om selv at holde justits med hvad I synes er fair og ikke fair. Hvis jeg havde brugt flere dage på at finde frem til en korrekt titel på en af de svære scener, ville jeg nok blive lidt provokeret, hvis andre bare kastede titlen i grams til alle og en hver.

Som jeg skriver på quizzen, går det hele jo ud på at dele en lidenskab for film med andre ... og derfor bliver jeg selvfølgelig glad når "hanskoed" og andre går så lidenskabeligt op i det :-)
There are two types of people that I can't stand in this world. People who are insensitive of other people's culture, and the Dutch

Skriv ny kommentar: