Gravatar

#11 Kalle Ferm 19 år siden

Hehe, nå ja, det glemte jeg at skrive. Det spørger folk altid om. I starten - inden det blev helt slemt - kunne den ikke starte når jeg kom hjem fra en weekend eller der var koldt på værelset.

Når jeg fik varmet værelset op kunne jeg pludselig godt tænde den. Så fandt jeg på at varme den op med hårtørrer såsnart jeg kom ind af døren, hvis der var koldt. Siden blev det så så slemt, at jeg HVER gang måtte varme den op inden jeg kunne starte den. Det var faktisk ret træls!
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#12 HonoDelLoce 19 år siden

#11 - det er lidt ligesom når man giver en gammel diesel-motor æter eller "diesel-start" (tror egentlig også bare, det er æter, der er deri ;) ).. De bliver for vant til det, og så skal de s'gu pludselig have det hver gang man vil have skidtet igang :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#13 Kalle Ferm 19 år siden

Hehe, ja, det er nok det. ;-)
Gravatar

#14 Spanner 19 år siden

#1 se om blæseren på dit grafikkort fungerer, hvis der er en sådan. Tag det eventuelt ud og rens blæseren.

Hvis du har overclocket det, bør du naturligvis clocke det ned igen
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#15 filmz-bullettooth 19 år siden

#11 det lisom med kvinder, har de først prøvet forspil én gang, ja så vil de have det vær gang...hrrrmpfff!!
--------- for rent ---------
Gravatar

#16 Kalle Ferm 19 år siden

Ihh, du er romantisk. ;-)

Skriv ny kommentar: