Gravatar

#71 cyberzed 20 år siden

Jeg følger ivrigt med hver dag, og antager samme teori som Baconport
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#72 lyspunkt 20 år siden

#70 Det var mest også ment i spøg. Jeg læser selv en masse tråde, men kommenterer sjældent. Jeg synes det er lidt spild med "Ja, det synes jeg også" eller "Sejt, nu kommer XZXZ endelig"

Ang. Freddy ville jeg have ventet til i morgen, men OK.
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#73 elwood 20 år siden

Jeg følger da med, og har også været gæsteskriver en uge 8-)

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#74 dyg 20 år siden

#70 - Jeg har også haft sørgebindet på hele dagen. Aftenen skal bruges i selskab med en Queen-koncert, og i morgen skal den stå på endnu en.

#72 - Freddie skal nævnes både i dag og i morgen, det har han fortjent.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#75 lyspunkt 20 år siden

Godmorgen læsere

Dagen begivenheder

1859 Charles Darwin har brugt en sommerferie på at studere fugle på Galapagos og udgiver i dag Arternes Oprindelse. Kirken er IKKE begejstret.

1904 De første brugbare larvefødder bliver fremstillet. Der er gået 134 år fra at Richard Edworth designede dem.

1947 The Red Scare ramnmer Hollywood, hvor 10 filmfolk bliver anklaget for at agitere for kommunistiske synspunkter.

1993 I Liverpool blev to 11-årige drenge kendt skyldige i mordet på en 2 årig dreng. Der var tale om at mordet var affødet af, at drengene havde set Child´s Play 3 på video. Ikke underligt blev filmen herefter en eftertragtet titel.

Sikken dejlig dag det er i dag:

1864 Henri de Toulouse-Lautrec, lavstammet fransk maler
1868 Scott Joplin, amerikansk ragtime-pianist, hvis nummer ”The Entertainer” blev et stort hit, da det blev brugt i The Sting
1942 Billy Connolly skotsk komiker og skuespiller. Hvis i ikke har set nogle af hans tidlige shows, så kom i gang.
1946 Ted Bundy, amerikansk massemorder
1949 Erwin Neutzsky-Wulff, dansk forfatter og satanist der har skrevet flere bøger om EDB.

Who want to live forever?

1963 Lee Harey Oswald får lige sagt “I´m only a patsy!”
1991 Farrokh Bulsara, britisk sanger.

[silence]60 sec.[/silence]

Ha´ en go´ da´
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#76 dyg 20 år siden

Ved godt at der mange steder står Farrokh, men jeg mener nu han hed Farookh.

Hvil i fred du gamle.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#77 lyspunkt 20 år siden

#76 Beklager. Det er en tastefejl.
Gravatar

#78 davenport 20 år siden

Erwin Neutzsky-Wulff... Den mand er for sær!
Jeg læste UFO, og blev slemt skuffet.
Jeg har prøvet at sidde i læsegruppe, for at forstå Magi og Okkultisme, men det er sku næsten en uoverkommelig opgave.
Underlig for underlighedens skyld!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#79 lyspunkt 20 år siden

#78 Hans tidlige romaner om Adam Hart er klart at foretrække selv om de stort set er plagiater at H.P. Lovecraft.
Gravatar

#80 lyspunkt 20 år siden

To gode facts om dagen i dag.
1) Det er fredag
2) Om en måned er det store juleræs forbi.

1500 Columbus´ udflugt bliver bremset da ham bliver snuppet af Guvernøren fra Santo Domingo

1659 Michiel de Ruyter, leder af den hollandske undsættelsesflåde erobre Nyborg, og tager dermed Fyn fra svenskerne !

1867 Alfred Nobel patentere dynamit.

1947 Dronning Lizzys bryllupsdag. Nu håber jeg Phillip har husket at købe en lille ting.

1953 Agatha Christies whodunnit ”The Mouse Trap” opføres for første gang. Det er endnu ikke taget af plakaten og er med mere end 20000 opførelser det stykke, der er opført flest gange.

1983 Verdens største røveri foretages i Heathrow, hvor £25 mill i guld bliver pist væk.

Følgende kunne se frem til den store verden:

1835 Ardrew Carnegie, filantrop og erhvervsmand, der nåede at skænke $300.000.000 bort i sin tid
1914 Joe DiMaggio, baseballstjerne og en gang gift med Marilyn Monroe
1971 Christian Applagate
1990 Yasmin van der Meer, hollænder nr.15.000.000

Følgende kunne se frem til en 1-værelses med låg:

1686 Niels Stensen, dansk videnskabsmand. Han blev kanoniseret i 1987, og hans dødsdag er nu en katolsk helligdag.
1884 Adolph Wilhelm Hermann Kolbe, tysk kemiker. Kunne han blive andet med det navn?
1920 Gaston Chevrolet, bilfabrikant.

Det var så nok en uge.
Kunne der måske være én. Der kunne tænke sig at være gæsteskriver i næste uge?

Skriv ny kommentar: