Gravatar

#91 elwood 20 år siden

Jeg savner også et godt troldspejlet Wallpaper med Stegelmann
8-) eller måske bare af studiet dvs. 1 stk. Eu palle plus stol og så blue screen rundt om.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#92 b e c h 20 år siden

Meget, meget go dag idag!

2005. Depeche Mode udgiver deres 11 studie album - Det er, so fucking SWEET!, og jeg må høre det alle de gange jeg vil!!!
Gravatar

#93 lyspunkt 20 år siden

Velkommen til den anden mandag i denne uge.
Dagens facts:

1016 Danerne lammetæver sakserne i slaget ved Ashingdon. Så kan de lære det !

1909 Comte de Lambert sætter højderekord for fly med 300 m. Den er blevet slået et par gange siden.

1954 Texas Instruments Sender deres første transistor radio på markedet. TI stod bag alt hvad der hed avancerede lommeregnere op til 90erne. De lavede bl.a.a VIC20 og Commodore64. I dag er de tilbage til at lave komponenter. Højt at flyve, dyb at falde.

1968 Den olympiske kommité udelukker to sorte atleter, Tommie Smith & John Carlos, efter at de har givet Black Power-hilsnen ved medaljeoverrækkelsen.

1974 Den mest uhyggelige film, iflg TotalFilm, Texas Chainsaw Massacre åbner i biograferne.

Hip hurra, det´ min fødselsdag

1926 Chuck Berry, musiker
1935 Peter Boyle, amerikansk skuespiller i mindre roller. ”Største” rolle var nok i Young Frankenstein som monstret.
1939 Lee Havey Oswald , ”I´m only a patsy”
1946 Howard Shore, filmkomponist

Dum dum dumdum dumdum (sørgemarchen)

1931 Thomas Alva Edison, manden med de 1000 patenter
2004 Koose Muniswamy Veerappan, Indisk bandit og smugler. Han var eftersøgt for at have smuglet elfenben og dyrt træ for $25 mill., og at have myrdet 124 personer. Var på trods af dette at betegne som en indisk Robin Hood eller Jens Langkniv.

"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#94 davenport 20 år siden

Ha ha vic20. Sådan en fik jeg aldrig, men min fætter fik en. Jeg havde selv en G7000, og grafikken var nogenlunde det samme.

her er et billede af sådan en:
http://www.olufs.com/jens/g7000.jpg
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#95 cyberzed 20 år siden

Kunne han ikke også bare have heddet noget simpelt som Robin Hood istedet for Koose Muniswamy Veerappan :)
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#96 Captain Vallo 20 år siden

LOL - Dén havde jeg sgu' også!
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?
Gravatar

#97 cyberzed 20 år siden

Min første computer var en C64, men min meste elskede oldsk00l spand er min A1200 der stadig står i mit skab :)
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#98 davenport 20 år siden

Jeg måtte ikke få en Atari fordi den var for dyr. Det var jeg ked af længe. Det var min drøm.

Andre ting jeg aldrig fik:
Ewok skoven
En X-Wing fighter
Jabba figuren
en Rancor (Måtte ikke købe den på Rhodos, fordi den kostede alle mine feriepenge, og jeg var blevet for stor til "den slags")
Bravo hver uge
Lommepenge
Mad
Gravatar

#99 lyspunkt 20 år siden

Hurra, så er vi halvvejs gennem arbejdsugen. (Øv så er vi halvvejs gennem ferien)

Facts of the Day:

1872 Verdens indtil nu største guldklump på 215 bliver fundet i New South Wales.

1942 Christian X falder af hesten under sin morgenridetur. Se Dét er triviaviden.

1982 John de Lorean, bilkonstruktør, bliver anholdt for at smugle cocain af FBI. Han bliver dog senere frikendt.

1987 Black Monday. Dagen hvor aktierne på de store børser faldt med 22% Heldig at jeg aldrig har haft så mange penge, at jeg ikke har kunne bruge dem.

Kage til:

1940 Michael Gambon, engelsk karakterskuespiller
1945 John Litgow, alsidig amerikansk skuespiller
1945 Divine (Harris Glenn Milsteas) Transvestit/sanger/skuespiller, medvirkende i John Waters Pink Flamingos
1985 Blockbuster Video, sparrowed fortrukne indkøbssted.

Gravøl for:
1745 Jonathan Swift forfatter til Gullivers Rejser
1977 Hans Martin Schleyer, tysk politikker, død af nakkeskud efter at være blevet kidnappet.
1992 Cleavon Little skuespiller fra Blazing Saddles

Now, back to work!
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#100 davenport 20 år siden

Så er det jo også i dag, at paven velsignede Moder Teresa (August 27, 1910 – September 5, 1997) i 2003.

Man tager dette første skridt på vejen til at blive en helgen. Ind imellem skal man også kanoniseres, så det er ikke bare lige sådan.
Der skal også, ifølge lov af 1983, være et beviseligt mirakel indblandet.

Velsignede Moder Teresa fik Nobels Fredspris i 1979, og var den eneste person, der optrådte på et indisk frimærke mens stadig at være i live.

Født under navnet Agnes Gonxha Bojaxhiu i Üsküb, Kosovo, datter af en velstående købmand.

Da hun døde sendte Ærkebiskopen af Calcutta, Henry Sebastian D'Souza bud efter en exorcist, fordi han troede Moder Teresa var besat af djævelen. (Vi kalder det et hjertetilfælde i Vesten, men forskellen kan for nogle være svær at få øje på..)

Moder Teresa døde i 97, kun 9 dage efter sin 87års fødselsdag.

Skriv ny kommentar: