#13, dit link virker ikke helt ordentligt... det linker bare til filmz.dk (er for doven til at c+p).
woah, at lige frem brokke sig over at 'omvende' nogle pingviner er måske lige at tage det en tand for vidt. det er dog fedt nok at homo-vinerne ikke lader sig påvirke. et fantastisk argument i debatten om nurture vs nature.
Fordi det er jo et kendt fakta at bøsse-pingviner er præcis på samme måde som mennesker, f.eks. har jeg tit set pingviner lave optog og være smurt ind i olie og festlige kjoler i centrum af københavn.. ehmm.. nåeh nej.
#16 Det er muligt, at der er "ret mange millioner af de små skiderikker", men nu findes der 17 pingvin-arter og omtalte pingviner tilhører Humboldt-arten, som i del 2 af historien betegnes som en truet dyreart.
#11 lagoni 21 år siden
Bare rolig, 'ekstrabladet.dk følger sagen'
#12 filmz-vassago 21 år siden
#13 filmz-Asta 21 år siden
Og nu vi er ved sjove dyr:
http://media.animal.discovery.com/fansites/petstar/videogallery/season3/ep309_winner.html
#14 caks 21 år siden
woah, at lige frem brokke sig over at 'omvende' nogle pingviner er måske lige at tage det en tand for vidt. det er dog fedt nok at homo-vinerne ikke lader sig påvirke. et fantastisk argument i debatten om nurture vs nature.
#15 filmz-712 21 år siden
#16 gi-jones 21 år siden
#13: Jeg mener at have hørt i radioen, at der faktisk var nogle rettigheder-for-bøsser-forkæmpere, der brokkede sig. Muntert.
#17 filmz-Kadann 21 år siden
Fordi det er jo et kendt fakta at bøsse-pingviner er præcis på samme måde som mennesker, f.eks. har jeg tit set pingviner lave optog og være smurt ind i olie og festlige kjoler i centrum af københavn.. ehmm.. nåeh nej.
#18 Jay El 21 år siden
#19 evermind 21 år siden
#20 gi-jones 21 år siden
:-)