Gravatar

#141 The Insider 18 år siden

Hold kæft nogle fjolser...
War. War never changes.
Gravatar

#142 filmz-Godzilla 18 år siden

Den måde i omtaler fyren der løb ind på banen er simpelthen så småborgerligt at høre på. Vil kan sagtens blive enige om han var en idiot, og han garanteret husker episoden, men derfra og så til at håbe på han enten får tæsk eller skal høre for det resten af livet er da for dumt at høre på.
Vi havde 90% sikkert tabt kampen lige meget hvad, derfor er det stadig vanvittigt dumt, men det er da endnu dummere at høre jeres indsvævrede had. Danmark elsker hetz's. Så har man da noget at være fælles om. Add!, ringe stil de herrer og damer!
Gravatar

#143 inflector 18 år siden

#142 well når man dummer sig så meget også i forbindelse med en landskamp, må man forvente at blive lagt for had. Især når man se på hvor store konsekvenser bliver for dansk forbold det næste stykke tid. Vi har alle lavet dumme ting i vores brænderter, men så må vi også stå til ansvar derfor dagen derpå.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#144 chandler75 18 år siden

# 142 Det ville have været bedre at tabe kampen 4-3, end 3-0 (de tre mål kan jo få afgørende betydning i tilfælde af pointlighed) + næste kamp uden publikum + næste to kampe væk fra Parken.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#145 runehansen76 18 år siden

og jeg som troede at fodbold bare var et spil!!!....
www.JudasKiss.dk
www.FaceBook.com/runehansen76
Gravatar

#146 icetea 18 år siden

#142 Ah nu må du lige styre dig, det kan da ikke komme som en overraskelse, når spasseren ødelægger SÅ meget for dansk fodbold, at han blivet hadet. Havde du tænkt dig vi alle skulle sende blomster til ham fra Interflora istedet for?

Og ellers er det jo rigtig som #144 nævner, så ville det være bedre at tabe 4-3.
Gravatar

#147 filmz-yoshimura 18 år siden

Det kan vel ikke komme som nogen overraskelse, at vi taber kampen 0-3. Det GØR man bare, når kampe bliver stoppet på den måde, eller hvis et hold har benyttet en ulovlig spiller, eller der er andre kompromitterende forhold. Sådan er det bare.

Men ja, 4-3 havde da været et federe resultat (og havde Sørensen snuppet straffesparket havde det da været helt kanon ...)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#148 Bony 18 år siden

Nu er det også svenskerne vi taler om her. Jeg er sikker på at han havde skudt over! I det mindste var muligheden der. Men den blev ødelagt af en dansk Hooligan der syntes, det kunne være sjovt at løbe ind på banen for at blive set af alle mennesker.

Desuden er der nu billeder af ham i aviserne. Og hvor er han i grunden grim også. :)

Jeg synes at danskernes dybe irritation, muligvis endda had, ligger det rigtige sted og kommer godt til udtryk. Nemlig hos problem-magerne, Poulsen og især hos "Klaphatten"!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#149 elwood 18 år siden

Jeg er mere ærlig, over vi tabte i kvinde-Håndbold (ingen VM eller OL til os) det var da en sport, hvor vi rent faktisk er dygtige.

Synes ikke det danske Fodbold landshold er hvad det har været.

Men back on Topic, han får det sku hårdt den Mand, i et godt stykke tid.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#150 dyg 18 år siden

#149 - Jeg er bare så glad! Jeg hader håndbold, så at vi både misser VM og OL er en drøm. Så kan det være, at vi får noget andet sport at se.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: