# 49 Med mindre man mandsopdækker tilskuerrækkerne med flere hundrede sikkerhedsfolk er det ikke svært for tilskuere at trænge igennem. Efter idioten der løb ind var der jo senere en til (som man ikke så) der løb ind...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Hvorfor ansætter parken ikke nogle sparta-sprintere til at fange dem inden de når ind på banen? Det er længe siden, at jeg var i parken, men jeg troede, at der var en del mere sikkerhed...
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
Enig i at det er tåbeligt at Poulsen stikker Rosenberg en mavepuster, men det sker nu engang for selv de bedste og han får fortjent sin straf - et rødt kort og x antal dages kantæne. Men det er næppe hans skyld, at en kæmpe klaphat vælter ind fra sidelinjen da kendelsen ikke lige passer ind i flæskethovedet på ham.
Derudover er Poulsen den mest stabile spiller på det danske landshold, selvom hans handling i dag var direkte idiotisk. Ja han - han hører hjemme på landsholdet, men hans handling går helt sikkert ikke ubemærket hen hos Olsen.
#51 chandler75 18 år siden
#52 filmz-Kadann 18 år siden
#53 Michael Andersen 18 år siden
#54 filmz-Kadann 18 år siden
Hah, nå ja, Jesper Olsen, ikke?
#55 Michael Andersen 18 år siden
#56 filmz-Kadann 18 år siden
Ja, selvfølgelig. :)
#57 filmz-lbw 18 år siden
#58 Guts 18 år siden
Bad choice!
#59 chandler75 18 år siden
Hører en spiller, som 5 min. inden tid, ved 3-3, giver en modspiller en mavepuster - i straffesparksfeltet - virkelig til på det danske landshold?
#60 dolphinfriendly 18 år siden
Derudover er Poulsen den mest stabile spiller på det danske landshold, selvom hans handling i dag var direkte idiotisk. Ja han - han hører hjemme på landsholdet, men hans handling går helt sikkert ikke ubemærket hen hos Olsen.