Gravatar

#161 filmz-DocDoom 17 år siden

Vi kan jo vente i al evighed til alle har givet deres besyv med om dette spørgsmål, og eftersom alle de faste deltagere jo tjekker tråden mindst en gang i døgnet, skal vi så ikke bare vedtage det? Hvis ingen opponerer nu og her, så opretter jeg en tråd til denne lille duel om lidt! :-)
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#162 jessup 17 år siden

måske angel eyes skulle have givet De syv... 3 points, men på den anden side så var slaget... og Godfather reddet.
This is just until June
Gravatar

#163 filmz-Bruce 17 år siden

Nej han skulle da have givet den bedste, 2001, 4 points :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#164 filmz-DocDoom 17 år siden

#159: Hehe. ja desværre blev der ikke plads til den, en af de ti FOR REAL bedste film nogensinde. Du skulle have meldt dig på banen tidligere!
Gravatar

#165 filmz-harald123 17 år siden

YES - Et lækkert resultat :-)

Tak til bony, Spille Anders, og b e c h for at have været med til at redde Donnie fra ren glemsel.

Og godt at se at listen ikke bare er endt som en klon af pensum på film- og medievidenskab

og e-male - tillykke med mononeke-hime ;)
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
Gravatar

#166 filmz-Bruce 17 år siden

#164 Hehe, ja det bliver vi ikke uenige om :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#167 filmz-DocDoom 17 år siden

165: "godt at se at listen ikke bare er endt som en klon af pensum på film- og medievidenskab"

Enig!
Gravatar

#168 e-male 17 år siden

Nu ved jeg egentlig godt hvad jeg vil stemme, men jeg er lidt overtroisk så jeg ville egentlig foretrække at afstemningen varede til kl. 07:51 15/12.

Begrundelsen er meget simpel, den dag er det præcist 6 måneder siden pollen startede, og hvem kan ikke lige runde tal? :o)
Batman: "You are a princess from a society of immortal warriors, and I'm a rich kid with issues. Lots of issues."
Gravatar

#169 filmz-harald123 17 år siden

# 155

Fin idé
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
Gravatar

#170 e-male 17 år siden

Thx. Top 10 ville ikke have været den sammen uden den. ;)
Batman: "You are a princess from a society of immortal warriors, and I'm a rich kid with issues. Lots of issues."

Skriv ny kommentar: