Vi kan jo vente i al evighed til alle har givet deres besyv med om dette spørgsmål, og eftersom alle de faste deltagere jo tjekker tråden mindst en gang i døgnet, skal vi så ikke bare vedtage det? Hvis ingen opponerer nu og her, så opretter jeg en tråd til denne lille duel om lidt! :-)
#155 Nu ved jeg egentlig godt hvad jeg vil stemme, men jeg er lidt overtroisk så jeg ville egentlig foretrække at afstemningen varede til kl. 07:51 15/12.
Begrundelsen er meget simpel, den dag er det præcist 6 måneder siden pollen startede, og hvem kan ikke lige runde tal? :o)
Batman: "You are a princess from a society of immortal warriors, and I'm a rich kid with issues. Lots of issues."
#161 filmz-DocDoom 17 år siden
#162 jessup 17 år siden
#163 filmz-Bruce 17 år siden
#164 filmz-DocDoom 17 år siden
#165 filmz-harald123 17 år siden
Tak til bony, Spille Anders, og b e c h for at have været med til at redde Donnie fra ren glemsel.
Og godt at se at listen ikke bare er endt som en klon af pensum på film- og medievidenskab
og e-male - tillykke med mononeke-hime ;)
#166 filmz-Bruce 17 år siden
#167 filmz-DocDoom 17 år siden
Enig!
#168 e-male 17 år siden
Nu ved jeg egentlig godt hvad jeg vil stemme, men jeg er lidt overtroisk så jeg ville egentlig foretrække at afstemningen varede til kl. 07:51 15/12.
Begrundelsen er meget simpel, den dag er det præcist 6 måneder siden pollen startede, og hvem kan ikke lige runde tal? :o)
#169 filmz-harald123 17 år siden
Fin idé
#170 e-male 17 år siden
Thx. Top 10 ville ikke have været den sammen uden den. ;)