Gravatar

#81 jessup 17 år siden

Jeg har fået hjælp af Angel eyes og jeg har givet De syv... points undervejs - det ville dog være lidt bittert hvis hevrken De syv... eller Slaget kom videre - selvom Slaget... uden tvivl vil komme til at ligge i bunden på top ti.
This is just until June
Gravatar

#82 jessup 17 år siden

#80 kan vi ikke indføre at dem der skriver "jeg poster" inden 24 får lov til at poste eller giver det problemer?
This is just until June
Gravatar

#83 filmz-DocDoom 17 år siden

#78: Jeg kan i øvrigt ikke se, at du nødvendigvis er fucked. Benway, der plejer at stemme på 2001, har stemt. Derfor er 2001 mere fucked end Nord-afro-ka.

#82: Det synes jeg bestemt ikke, at vi skal indføre. Vi kan ikke ændre på reglerne i sidste øjeblik; det går jo ud over dem, der valgte at stemme tidligere på dagen for at være sikre. Så må man bare poste lidt før. Du kan jo bare poste nu. Jeg synes ikke man kan forlange andet, end at når man skriver "jeg poster", så skal man poste sine stemmer umiddelbart efter, så man ikke "staller" for den næste. Hvis nogen åbenlyst "staller" (5 min?) så m den være åben. Nu bestemmer jeg jo ikke, men vi kan under alle omstændigheder ikke caste en vote om det nu og kan derfor ikke indføre det du foreslår, for alle har ikke mulighed for at komme til orde. Derfor må du bare poste nu, hvis du vil være sikker, synes jeg.
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#84 jessup 17 år siden

Bruce har heller ikke stemt - jeg mener han hælder til Casablanca eller 2001 men kunne sikkert også give til De syv... hvis det er et spørgsmål om hvad der kan komme med.
This is just until June
Gravatar

#85 filmz-DocDoom 17 år siden

Bruce stemmer slet ikke hver gang. Han har fx. sprunget over her til formiddag.

Flg. øvrige mangler så vist jeg kan se:

e-male
sandman
b e c h
anders the gamer
harald123
angel eyes
mr gaijin

Alt kan ske! ;-)
Gravatar

#86 jessup 17 år siden

Jeg overlever nok, jeg skal nok nå at stemme - vi finder nok en løsning hvis nogen staller - men jeg synes bare det er et krav at folk har skrevet at de "poster" inden 24 - men lad os bare se ad.
This is just until June
Gravatar

#87 e-male 17 år siden

Ja, det er ved at være lidt spændende.
Lidt ligesom i de gode westerns, hvor de nedstirrer hinanden inden de trækker våbnet.

I won't be drawing my gun anytime soon. ;)
Batman: "You are a princess from a society of immortal warriors, and I'm a rich kid with issues. Lots of issues."
Gravatar

#88 filmz-DocDoom 17 år siden

Så er jeg Clinten!

Igen, jessup, jeg synes ikke, at vi kan tillade os at ændre i reglerne i sidste øjeblik. I de regler, som alle har tiltrådt, står der, at der ikke længere kan stemmes, når klokken rammer 0.00. Du kan jo stemme når som helst... :-)
Gravatar

#89 e-male 17 år siden

Så er jeg Terence Hill.
Batman: "You are a princess from a society of immortal warriors, and I'm a rich kid with issues. Lots of issues."
Gravatar

#90 anders the gamer 17 år siden

Donnie Rules! ;)

... Nå, men så må jeg vel hellere udløse lidt af spændingen og være en af de først cowboys der blinker her i aften :D

Med andre ord: jeg poster
Balian of Ibelin: What is Jerusalem worth?
Saladin: Nothing....Everything!
-Kingdom of Heaven

Skriv ny kommentar: