Gravatar

#181 filmz-Munk 17 år siden

Syntes nu mest jeg blev udsat for lidt gruppepres til at tage opgaven, men hvis vi kan finde en ordentlig afstemningsform, så kan jeg godt gøre det.
Men hvis du allerede har sagt du ville, så synes jeg da du skal stå ved ansvaret.. ;P
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#182 BN 17 år siden

#181:

Hvis JEG skal stå for det, vil jeg gøre på samme måde som med 'verdens bedste film'-afstemningen. Men i givet fald ved jeg ikke om det skal være en top 10 eller en top 30, vi skal nå frem til?

Hvad filmene angik var det svært for folk at udelade nogle film fremfor andre på deres personlige top 30. ... men når det gælder SKUESPILLERE, vil jeg tro, at det er en fordel, at man må nævne 30 skuespillere (af begge køn naturligvis) - eller hvad mener I?
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#183 rockysds 17 år siden

Jeg skal gerne medvirke i en eventuel afstemning, men synes måske, at man skulle sætte en minimum på antallet i procent af skuespillerinder (fx 25%, 33%, 40% eller måske endda 50%) af skuespillere i alt - så vi får en mere lige fordelt (og interessant) afstemning end, hvis alle bare nævner 28 skuespillere og så smider Cate Blanchett og Kate Winslet ind på listen til sidst. Det gør det måske sværere for nogen, men synes nu, det kunne være interessant.
Ellers måske bare to separate lister...

Mht. antallet af skuespillere i alt - jeg kan sagtens finde 30 at "hædre" og putte på en liste - men skal jo ikke kunne sige om, andre kan, men ellers kan folk da bare nøjes med at nævne dem, de kan komme på...

- Just my opinion.

There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#184 Åkepool 17 år siden

Jeg synes det skal være to opdelte lister, altså mænd og kvinder for sig. Udover det, så synes jeg at 30 er lige i overkanten (ikke at jeg har et problem med 30 mænd, det er straks værre med kvinderne), for så bliver det måske lidt udvandet for mange brugere. De fleste har vel en kerne på 5-15 stk. de har som favoritter. Der er sikkert mange der har flere, men for dem der har en lille kerne, der bliver det måske bare sådan lidt la la, hvad de fylder op med.
Hvad siger i til 15 af hvert køn?
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#185 filmz-Munk 17 år siden

Jeg er også mere til maks 15 stykker, netop fordi der vil blive mange tilfældige navne fyldt ind, når de enkeltes absolute favoritter er kommet på..
Dertil vil jeg også mene at mænd og kvinder kræver hver deres kategori, da rollerne/brugen af skuespillerne er så forskellige fra mænd til kvinder, at det vil være en skam at lave en direkte sammenligning
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#186 BN 17 år siden

ok, vi laver to adskilte lister:

En med 15 skuespillere (mænd), og en med 15 skuespillerinder.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#187 filmz-DocDoom 17 år siden

#183: "nævner 28 skuespillere og så smider Cate Blanchett og Kate Winslet ind på listen til sidst"

Det ville jeg da heller aldrig gøre. Jeg ville nævne 30 mandlige skuespillere.
That's no moon. It's a space station.

Skriv ny kommentar: