Jeg hader simpelthen folk der ikke kan se en film med engelske tekster. What the fuck!!! Danske tekster er da distraherende... Okay hader er naturligvis et stærkt ord at bruge om andres kærester hehehe
De (få) gange jeg har set DVD med engelske tekster har det været med lydforklaringer... du ved, "doorbell rings" etc, og det bliver jeg seriøst træt af temmelig hurtigt...
Diplomacy is the art of saying "Nice doggie" until you can find a rock.
De (få) gange jeg har set DVD med engelske tekster har det været med lydforklaringer... du ved, "doorbell rings" etc, og det bliver jeg seriøst træt af temmelig hurtigt...
Ja okay dem har jeg vænnet mig til.. Men jo de ER irriterende. Jeg foretrækker dog stadigt dem fremfor danske. Det er dog også en sjældenhed efterhånden at engelske tekster kun er til de døve.
#11 gi-jones 15 år siden
#12 dyg 15 år siden
#13 elwood 15 år siden
Hvorefter han tager solbrillerne på igen
Yeaaa arggg! CSI Miami Theme sættes igang.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#14 davenport 15 år siden
#15 gi-jones 15 år siden
Fuck. For sent - der gik luftalarmen i Brabrand :(
#16 elwood 15 år siden
Flick... flick.. fli....Wousssssss! BOOOOOMMMMMMMM!!!!
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17 filmzkim 15 år siden
Ja ja, der er heller ikke noget i vejen med din tråd, men med nogle af Filmzbrugerne :b
#18 Fynboen 15 år siden
#19 PredatorX 15 år siden
Ja okay dem har jeg vænnet mig til.. Men jo de ER irriterende. Jeg foretrækker dog stadigt dem fremfor danske. Det er dog også en sjældenhed efterhånden at engelske tekster kun er til de døve.