manden på billede 6 er selvfølgelig Benedict Cumberbatch :)
Så er det klart jeg ikke kunne kende ham. Jeg tvivler på at jeg har set noget han medvirker i?
Edit: Har lige tjekket op på ham og jeg har faktisk set ham i to film:
The Hobbit - Men der var han vist ikke til at kende. Tinker Tailor Soldier Spy - Den var så kedelig at han slet ikke ringer en klokke?
Og for lige at svare #508 - Så har jeg af gode grunde ikke set "Star Trek" ;) Og "Sherlock" er jeg slet ikke nået til endnu. Jeg ved da godt at han medvirker i de to, det er blevet nævn 500 gange herinde, men det gør ikke at jeg kan kende ham ;)
So, at last we meet for the first time for the last time.
#501 Kruse 11 år siden
Billede 5
#502 Kruse 11 år siden
Nu kan den i hvert fald slås op :)
#503 lyspunkt 11 år siden
Det fik jeg ikke noget ud af :-(
#504 Kruse 11 år siden
Du kan ikke genkende denne seje skuespiller med det seje navn?
#505 rockysds 11 år siden
#506 Kruse 11 år siden
Bingo, og manden på billede 6 er selvfølgelig Benedict Cumberbatch :)
#507 Åkepool 11 år siden
Så er det klart jeg ikke kunne kende ham. Jeg tvivler på at jeg har set noget han medvirker i?
Edit: Har lige tjekket op på ham og jeg har faktisk set ham i to film:
The Hobbit - Men der var han vist ikke til at kende.
Tinker Tailor Soldier Spy - Den var så kedelig at han slet ikke ringer en klokke?
Og for lige at svare #508 - Så har jeg af gode grunde ikke set "Star Trek" ;) Og "Sherlock" er jeg slet ikke nået til endnu. Jeg ved da godt at han medvirker i de to, det er blevet nævn 500 gange herinde, men det gør ikke at jeg kan kende ham ;)
#508 elwood 11 år siden
Ellers så kan han opleves i Sherlock, som Sherlock, britisk opdatering på Sherlock Holmes, der bringer det op til vores tid, på fornemste vis!
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#509 lyspunkt 11 år siden
#510 Kruse 11 år siden