Gravatar

#661 BN 11 år siden

Åkepool (660) skrev:
Men nu har jeg husket dig på det, sååååh hvad med et billede? :)


Hehe. Det vil nok være unfair overfor Steffan. Du har næppe overset #658 ... ;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#662 jessup 11 år siden

Jeg kan gætte landet, tiden og jeg tror jeg ved hvem køreren er, men der er mange film at vælge imellem dog ikke over 5000 stemmer.
a bout de souffle?
This is just until June
Gravatar

#663 Steffan Rasmussen 11 år siden

jessup (662) skrev:
Jeg kan gætte landet, tiden og jeg tror jeg ved hvem køreren er, men der er mange film at vælge imellem dog ikke over 5000 stemmer.
a bout de souffle?


Nope
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#664 Steffan Rasmussen 11 år siden

No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#665 jessup 11 år siden

Den smukkeste kvinde på film nogensinde hvis det er Vivre sa vie ? Skal jeg vist se at få den igen. Ingen Belmondo i den film dog
This is just until June
Gravatar

#666 Steffan Rasmussen 11 år siden

jessup (665) skrev:
Den smukkeste kvinde på film nogensinde hvis det er Vivre sa vie ? Skal jeg vist se at få den igen. Ingen Belmondo i den film dog


Det er ikke Vivre sa Vie, men skuespillerinden har du rigtig. Og det er heller ikke Belmondo på billede 1.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#667 Kisbye 11 år siden

Personen til venstre på billede 1, kunne godt ligne ham fra Alphaville.
Er dog ikke sikker på omgivelserne og så mener jeg ikke han kører rundt om dagen.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#668 Steffan Rasmussen 11 år siden

Kisbye (667) skrev:
Personen til venstre på billede 1, kunne godt ligne ham fra Alphaville.
Er dog ikke sikker på omgivelserne og så mener jeg ikke han kører rundt om dagen.


Det er heller ikke Alphaville.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#669 Åkepool 11 år siden

BN (661) skrev:
Hehe. Det vil nok være unfair overfor Steffan. Du har næppe overset #658 ... ;-)


Jo lidt. Han fik sgu lige kickstartet samtlige quizzer i stilstand, på 5 minutter :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#670 jessup 11 år siden

Det er sgu da Bande Apart - det må det være. Det er nok 15 år siden jeg har set den.
This is just until June

Skriv ny kommentar: