Gravatar

#831 Steffan Rasmussen 10 år siden

jessup (830) skrev:
Hvis korrekt er Steffan en lumsk satan.


Hvem vil ikke gerne være en lumsk satan ... Men nej, det er ikke Margaret.

Der kommer et billede mere i aften.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#832 Steffan Rasmussen 10 år siden

No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#833 Steffan Rasmussen 10 år siden

No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#834 Steffan Rasmussen 10 år siden

No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#835 palooka 10 år siden

Havde troet den ville blive gættet med det samme efter billede 3, men så gør jeg det da bag. Stoker
Gravatar

#836 Steffan Rasmussen 10 år siden

palooka (835) skrev:
Havde troet den ville blive gættet med det samme efter billede 3, men så gør jeg det da bag. Stoker


Stoker er korrekt.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#837 Muldgraver 10 år siden

palooka (835) skrev:
Havde troet den ville blive gættet med det samme efter billede 3, men så gør jeg det da bag. Stoker

Jeg gættede filmen allerede i #710 :)
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#838 palooka 10 år siden

Ja, kunne godt erindre at den var brugt herinde før
Gravatar

#839 Steffan Rasmussen 10 år siden

Muldgraver (837) skrev:
Jeg gættede filmen allerede i #710 :)


palooka (838) skrev:
Ja, kunne godt erindre at den var brugt herinde før


Man kan aldrig få for mange billeder fra Stoker.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#840 Muldgraver 10 år siden

#839
Enig :)
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl

Skriv ny kommentar: