Gravatar

#941 Mikkel Abel 10 år siden

Filmen var "Scream 3". Turen er fri :))
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#942 Kisbye 10 år siden

ja, det er ikke for at lyd sur og gnaven, og derved skræmme folk væk fra legen.
Syntes bare snart de har billedelege går i stå hele tiden og jeg glæder mig jo altid til at gætte med :)
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#943 Kisbye 10 år siden

Nå, så prøver jeg om jeg kan sparke gang i den :)

Billede 1
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#944 Steffan Rasmussen 10 år siden

The Taking of Pelham 1 2 3?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#945 jessup 10 år siden

MI?
This is just until June
Gravatar

#946 Kisbye 10 år siden

Nej, men første billede var nok også meget svær.

Her er billede 2
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#947 Steffan Rasmussen 10 år siden

Subway?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#948 Kisbye 10 år siden

Den her billede kan nok give en ide om hvilken verdensdel vi er i:
Billede 3
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#949 Kisbye 10 år siden

Den har vundet en Oscar.

Billede 4
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#950 Kisbye 10 år siden

Nu skulle i gerne kunne regne ud hvad land det er. (eller var)
Billede 5
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)

Skriv ny kommentar: