Gravatar

#641 Kruse 11 år siden

For fucks sake, hvorfor prøver du at ødelægge det for os andre her på Filmz?
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#642 M.L.P.F. 2010 11 år siden

Kruse (641) skrev:
For fucks sake, hvorfor prøver du at ødelægge det for os andre her på Filmz?
Jeg skrev jo "WARNING! VIEWER MISDIRECTION, THOUGH IT STILL FROM A MOVIE, IF YOU HAVE HEART-TROUBLE PLEASE DO NOT WATCH!", så det var af din egen risiko. Og ville bare se om folk ved hvad filmen hedder.
H.I.F. Brian fra Family Guy..
Gravatar

#643 Kruse 11 år siden

My-Little-Pony-Fan-2010 (642) skrev:
Jeg skrev jo "WARNING! VIEWER MISDIRECTION, THOUGH IT STILL FROM A MOVIE, IF YOU HAVE HEART-TROUBLE PLEASE DO NOT WATCH!", så det var af din egen risiko. Og ville bare se om folk ved hvad filmen hedder.

Det er ikke det jeg hentyder til. Du slettede dit gæt i #634, så det tæller ikke. Derfor er det ikke din tur, men AlexMilo's tur, og ikke nok med det, så overholder du ikke engang trådens regler med at poste et billede, da du vælger at poste en video.

Hvis du ikke kan følge trådens regler, så skrid venligst ud af tråden.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#644 M.L.P.F. 2010 11 år siden

Kruse (643) skrev:
Det er ikke det jeg hentyder til. Du slettede dit gæt i #634, så det tæller ikke. Derfor er det ikke din tur, men AlexMilo's tur, og ikke nok med det, så overholder du ikke engang trådens regler med at poste et billede, da du vælger at poste en video.

Hvis du ikke kan følge trådens regler, så skrid venligst ud af tråden.
Det var vist ikke "følge" men "forstå", nu kan jeg se at titlen er "den meget lette billedquiz og se at det ikke er sådan det fungere. Det var med andre ord underforstået og var ikke min intention at bryde reglerne og ødelægge alt det sjove for andre og ved at hvis man "sletter" en kommentar er den ikke længere med i spillet, så må AlexMilo selvfølgelig fortsætte. Undskyld for misforståelsen.
Gravatar

#645 Alex- 11 år siden

Gravatar

#646 M.L.P.F. 2010 11 år siden

AlexMilo (645) skrev:
Billede 1
Det ligner en scene jeg har set fra Star Trek: Into Darkness, men jeg er ikke sikker... Er det mon den?
Gravatar

#647 Alex- 11 år siden

Det er det ikke nej.
Gravatar

#648 Mikkel Abel 11 år siden

Et nyt billede?
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#649 Alex- 11 år siden

Gravatar

#650 Mikkel Abel 11 år siden