#8 lyder rigtig godt ;) Glemmer ikke denne sommer da jeg gik gennem gågaden i Odense og der stod en dværg iført jakkesæt og spillede sækkepibe :) Det reddede virkelig min dag.
#11 Hahaha, jeg har altid lyst til at samle dværge op når jeg ser dem, for dernæst at kaste dem op i luften og gribe dem igen repeatedly imens jeg siger "weeee!"
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Alt i livet er billigere når man er dværg, så det er sgu ok med en dværgskat i mine øjne. De skal jo ikke have det for nemt! Tænk på deres tøj, det kan de bare købe til lav pris i børneafdelingen. De kan vel også nemt få et handicapskilt, så er det nemt at parkere i indre by. Selv når de dør, skal de ikke betale meget for kiste og gravplads, for de fylder ingenting. Jeg går ind for dværgskat.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#11 MoH 15 år siden
lyder rigtig godt ;)
Glemmer ikke denne sommer da jeg gik gennem gågaden i Odense og der stod en dværg iført jakkesæt og spillede sækkepibe :) Det reddede virkelig min dag.
#12 Lord Beef Jerky 15 år siden
#13 Highland Park 15 år siden
Davenport, du har glemt at linke til den originale dværgtråd:
http://filmz.dk/forum/tagwall/verbalt-forulempet-d...
#14 elwood 15 år siden
Synes godt nok det groft, med den her nye Dværgskat.
btw. ville verden være bedre og leve i hvis, Klaus Bondam, og Joan Ørting var dværge?
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#15 elwood 15 år siden
I den gamle tråd.
#16 Highland Park 15 år siden
Den har jeg ikke hørt om. Hvad går det ud på?
Sig mig har du slet ikke lært noget af dine mange år som ejer af en dværg? Hvordan kan du spørge om den slags?!
#17 elwood 15 år siden
Klaus Bondam, ku man jo drunkne i hans egne løgn og bedrag.
men nu jeg tænker over det, så er billedet af Joan Ørting
#18 Lord Beef Jerky 15 år siden
#19 elwood 15 år siden
#20 Highland Park 15 år siden
Men samtidig bliver det jo også nemmere for dem at gemme sig og foretage overraskelsesangreb - f.eks. af seksuel karakter.
#18: Pas på du ikke ophidser elwood. Han har haft rigeligt med besvær med sin dværg.
For sent... :/