It's a Wonderful Life The Nightmare Before Christmas Scrooge / A Christmas Carol (1951) Reindeer Games A Charlie Brown Christmas
Har fået 1947-udgaven af "Miracle on 34th Street" hjem, så den skal ses for første gang. Og så skal Desplechins "Un conte de Noël" have et gensyn. "White Christmas" skal jeg nok have hjem næste år.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
The Muppet Christmas Carol The Nightmare Before Christmas It's a Wonderful Life Home Alone 1+2 Mission: Julegave (Jingle All the Way) Edward Scissorhands
I år vil jeg så forsøge at få set for første gang:
Bad Santa Elf Miracle on 34th Street (1947)
Bobler:
Da jeg var mindre var der blandt andet også en film der blev sendt hver jul, og som jeg næsten også så hvert år, men det er langt tid siden at jeg har set den, så jeg ved ikke om jeg stadig vil kunne lide den i dag:
Mens du sov (While You Were Sleeping)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#11 dyg 14 år siden
#12 Highland Park 14 år siden
"The Fearless Vampire Killers"
"The Gold Rush"
#13 rockysds 14 år siden
The Nightmare Before Christmas
Scrooge / A Christmas Carol (1951)
Reindeer Games
A Charlie Brown Christmas
Har fået 1947-udgaven af "Miracle on 34th Street" hjem, så den skal ses for første gang. Og så skal Desplechins "Un conte de Noël" have et gensyn. "White Christmas" skal jeg nok have hjem næste år.
#14 Kruse 14 år siden
The Muppet Christmas Carol
The Nightmare Before Christmas
It's a Wonderful Life
Home Alone 1+2
Mission: Julegave (Jingle All the Way)
Edward Scissorhands
I år vil jeg så forsøge at få set for første gang:
Bad Santa
Elf
Miracle on 34th Street (1947)
Bobler:
Da jeg var mindre var der blandt andet også en film der blev sendt hver jul, og som jeg næsten også så hvert år, men det er langt tid siden at jeg har set den, så jeg ved ikke om jeg stadig vil kunne lide den i dag:
Mens du sov (While You Were Sleeping)
#15 wimmie 14 år siden
Huh?
Jeg mente bare at blandt mine var der kun én der ikke allerede var nævnt; nemlig Gremlins :)
#16 Highland Park 14 år siden
#17 wimmie 14 år siden
#18 Highland Park 14 år siden
"Batman Returns" - julegnæk for alle pengene.
#19 Lord Beef Jerky 14 år siden
#20 MOVIE1000 14 år siden