Gravatar

#111 Kisbye 12 år siden

Det er rigtigt nok en polsk film fra 8o'erne. Kender ikke rigtigt instruktøren fra andet, men han har arbejdet i Wajda's Studio X i starten af 80'erne. Den kvindelige hovedrolle indehaveren har også spillet med i flere af Wajdas film. Blandt andet Man of Marble og Man of Iron.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#112 rockysds 12 år siden

Interrogation
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#113 Kisbye 12 år siden

#112 Korrekt :D

En rigtig stærk filmoplevelse, jeg godt kan anbefale.
Filmen kan købes igennem Second Run DVD -> http://www.secondrundvd.com/release_int.php
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#114 rockysds 12 år siden

#113 Bestemt en film, jeg vil tjekke på et tidspunkt. :)

Billede 1
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#115 rockysds 12 år siden

Gravatar

#116 jessup 12 år siden

Who Was That Lady?

Jeg synes jeg kender ham på billede 2 men kan ikke rigtig placere ham.
This is just until June
Gravatar

#117 Pécuchet 12 år siden

jessup (116) skrev:
Jeg synes jeg kender ham på billede 2 men kan ikke rigtig placere ham.

Er det ikke Ray Walston? Ham på TV-skærmen er i hvert fald Dean Martin.
Der burde have været Roser.
Gravatar

#118 Muldgraver 12 år siden

Jeg var overbevist om, det var Robert Mitchum... Men efter en hurtig googling, kan jeg ikke længere se hvem, som er hvem.
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#119 Steffan Rasmussen 12 år siden

Pécuchet (117) skrev:
Er det ikke Ray Walston? Ham på TV-skærmen er i hvert fald Dean Martin.

Det er i hvert fald også min tanke (Galop kommentatoren fra the Sting).

Gætter på ... Kiss Me, Stupid.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#120 rockysds 12 år siden

Walston og Kiss Me, Stupid er lige hvad det er.

Skriv ny kommentar: