Gravatar

#351 rockysds 11 år siden

There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#352 Toothless 11 år siden

Bless the Child?
Gravatar

#353 Pécuchet 11 år siden

#352:

Nej, det er en tysk film med Nina Hoss, som jeg desværre ikke kan huske navnet på.
Der burde have været Roser.
Gravatar

#354 Kisbye 11 år siden

Jeg tror Anonyma er den eneste film jeg har set med Nina Hoss og det ligner jo ikke ligefrem den.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#355 rockysds 11 år siden

Det er ikke Bless the Child, ej heller Anonyma. Men Pécuchet har ganske ret i, at Nina Hoss er med i den (på billede 1+3).

Billede 4
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#356 Kisbye 11 år siden

Nå ja, det er jo tilladt og slå skuespilleren op på IMDb og se hvad film hun har været med i.
Jeg gætter på Barbara?
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#357 rockysds 11 år siden

Nope, men navnemæssigt er det den, der er tætteste på. Begge er i øvrigt super film.
Gravatar

#358 Steffan Rasmussen 11 år siden

Så må det næsten være Yella.

Personligt var jeg ikke oppe og ringe (eller er det oppe at ringe) over Barbara. Bevares, det er da en god film, men synes betydeligt bedre om De andres liv.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#359 rockysds 11 år siden

Jeps.

Det ville nok kræve et gensyn med "De andres liv" for at veje de to film overfor hinanden meningsfuldt, da jeg, såvidt jeg husker, ikke har set den siden 9., men de tre Petzold-film, jeg har set (Yella, Barbara og Jerichow) er bare så præcist i mit "toneleje", at jeg finder dem uimodståelige.
Gravatar

#360 Steffan Rasmussen 11 år siden

No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.

Skriv ny kommentar: