Personligt var jeg ikke oppe og ringe (eller er det oppe at ringe) over Barbara. Bevares, det er da en god film, men synes betydeligt bedre om De andres liv.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Det ville nok kræve et gensyn med "De andres liv" for at veje de to film overfor hinanden meningsfuldt, da jeg, såvidt jeg husker, ikke har set den siden 9., men de tre Petzold-film, jeg har set (Yella, Barbara og Jerichow) er bare så præcist i mit "toneleje", at jeg finder dem uimodståelige.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
#351 rockysds 11 år siden
#352 Toothless 11 år siden
#353 Pécuchet 11 år siden
Nej, det er en tysk film med Nina Hoss, som jeg desværre ikke kan huske navnet på.
#354 Kisbye 11 år siden
#355 rockysds 11 år siden
Billede 4
#356 Kisbye 11 år siden
Jeg gætter på Barbara?
#357 rockysds 11 år siden
#358 Steffan Rasmussen 11 år siden
Personligt var jeg ikke oppe og ringe (eller er det oppe at ringe) over Barbara. Bevares, det er da en god film, men synes betydeligt bedre om De andres liv.
#359 rockysds 11 år siden
Det ville nok kræve et gensyn med "De andres liv" for at veje de to film overfor hinanden meningsfuldt, da jeg, såvidt jeg husker, ikke har set den siden 9., men de tre Petzold-film, jeg har set (Yella, Barbara og Jerichow) er bare så præcist i mit "toneleje", at jeg finder dem uimodståelige.
#360 Steffan Rasmussen 11 år siden