#11 Det er jo kun, fordi jeg er blevet en pestilens at høre på! Ja jeg føler mig sgu som en kvinde, der ikke får modspil. Havde jeg nu været Megan Fox, så havde jeg nok skudt min kæreste i knæet, eller sparket min chihuahua i bugen!
Mig selv. Jeg er i hvert fald ret glad for mig selv og favoriserer også mig selv en hel del gange og jeg står i opposition til alt. Overvejer at oprette oppositionspartiet, hvis erklærede mål er at være i opposition til alt.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Bruce er herlig, og opkaldt efter en haj... Det sidste alene er nok til at gøre ham til en klar favorit. Men han argumenterer altid så godt. Det kunne jeg selv lære en masse af...
Men efterhånden er der jo mange brugere som man *bøz on* holder lidt af... især dem som ofte er enige med mig heheh *bøz off*
Mr. Gaijin... vores alle sammens japser ven. Har muligvis stavet hans navn forkert, men jeg kan godt lide ham...
#11 davenport 15 år siden
;D
#12 filmz-Narniabæver 15 år siden
#13 davenport 15 år siden
#14 filmz-Bruce 15 år siden
#12 DER VAR DU!!! :)
#15 filmz-jonasgr 15 år siden
'Cause I'm evil"
#16 davenport 15 år siden
#17 filmz-Bruce 15 år siden
#18 filmz-jonasgr 15 år siden
'Cause I'm evil"
#19 PredatorX 15 år siden
Bruce er herlig, og opkaldt efter en haj... Det sidste alene er nok til at gøre ham til en klar favorit. Men han argumenterer altid så godt. Det kunne jeg selv lære en masse af...
Men efterhånden er der jo mange brugere som man *bøz on* holder lidt af... især dem som ofte er enige med mig heheh *bøz off*
Mr. Gaijin... vores alle sammens japser ven. Har muligvis stavet hans navn forkert, men jeg kan godt lide ham...
The Insider...
Davenport...
Men Bruce slår dem alle. You go girl.
#20 Highland Park 15 år siden
Så får I svært ved at finde et standpunkt. ;)