Blev lige snydt af den der Blockbuster reklame med LOTR. Der er så en samle kasse på billedet, troede lige at EE var kommet, men det var den desværre ikke :(
# 11 Når man køber den almindelige udgave hos Blockbuster i morgen får man en T-shirt og en samleboks til de 3 biografudgaver og et CBB startpakke gavekort ved afhentningen for den nette sum af 249 kr.
Jeg har haft den i 2 mdr nu, så der er ingen kvaler i at vente på EE. Jeg glæder mig som en lille dreng til juleaften. (I ved ham der kan høre at der er en hundehvalp i pakken)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#11 inflector 21 år siden
#12 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
# 11 Når man køber den almindelige udgave hos Blockbuster i morgen får man en T-shirt og en samleboks til de 3 biografudgaver og et CBB startpakke gavekort ved afhentningen for den nette sum af 249 kr.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#13 Patriarch 21 år siden
Lejer nok den almindelige når det bliver for hårdt at vente
#14 filmz-Kadann 21 år siden
Fordi LOTR og mobiltelefoner går jo hånd i hånd.. som.. hmm.. nej, jeg kan vist ikke komme til at tænke på noget.
#15 dyg 21 år siden
#16 filmz-VirtUs 21 år siden
ja deeeeeeeeeet :D
#17 Captain Vallo 21 år siden
...lidt endnu.
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#18 evermind 21 år siden
I rest my case...
#19 Lady Arwen 21 år siden
er lige konfirmeret så jeg har lidt flere penge til at købe for! så når EE kommer har jeg alle DVD-erne både de normale og EE-erne
#20 davenport 21 år siden
Jeg glæder mig som en lille dreng til juleaften. (I ved ham der kan høre at der er en hundehvalp i pakken)