#9 - Delicous Library *er* ret lækkert. Men desværre har man SVJV ikke mulighed for at notere regioner under dvd, hvilket gør det mindre hensigtsmæssigt at bruge.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
#12 - Jeg har desværre ikke en Macbook G5, men en IBook G4, så det er en smule mere kompliceret. MS har godt nok lavet en Windows emulator til G4'eren, men den er dels hundedyr, dels suger den sindsygt på ressourcerne og fylder for meget til, at jeg gider bøvlet bare for det ene program.
Hvis jeg havde en Intel Mac, ville jeg dog nok seriøst overveje det - især med den nye Bootcamp feature i det kommende OS X Leopard, der skulle gøre afviklingen af Windows legende let.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Hvis du kan bruge en OEM-udgave, er det faktisk den billigste løsning. Jeg har købt en Vista Home Premium til omkring 850 kr. til min bærbare, skal man have en Ultimate, koster den vist omkring 1400 kr.
#15 - Næ, ikke så vidt jeg ved. Men Bootcamp har hidtil kun været ude i beta, så det er den endelige version med officiel understøttelse af Vista og XP.
Der findes dog alternativer: Crossover skulle fx være et program, der gør det muligt at afvikle Windows-programmer på en Intel Mac uden at have Windows installeret - dog uden fuld understøttelse.
#11 filmz-Le Samouraï 18 år siden
#12 filmz-vassago 18 år siden
#13 DarkLight 18 år siden
Hvad koster en opgradering fra XP Pro til Vista egenligt?
#14 filmz-Le Samouraï 18 år siden
Hvis jeg havde en Intel Mac, ville jeg dog nok seriøst overveje det - især med den nye Bootcamp feature i det kommende OS X Leopard, der skulle gøre afviklingen af Windows legende let.
#15 DarkLight 18 år siden
#16 filmz-Kadann 18 år siden
Hvis du kan bruge en OEM-udgave, er det faktisk den billigste løsning. Jeg har købt en Vista Home Premium til omkring 850 kr. til min bærbare, skal man have en Ultimate, koster den vist omkring 1400 kr.
#17 filmz-Le Samouraï 18 år siden
Der findes dog alternativer: Crossover skulle fx være et program, der gør det muligt at afvikle Windows-programmer på en Intel Mac uden at have Windows installeret - dog uden fuld understøttelse.