#10 Det er vist noget med, at man bliver tilbudt at blive FIdelity Member, når man køber et eller andet, så du skal bare smide noget i kurven, så dukker tilbuddet op undervejs i din check out.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Så vidt jeg kan se er det "op til" 20%. Inde på ens konto kan man se hvad man spare på nuværende tidspunkt. Min står f.eks. på 10% og annual purchase er $373.56CAD. Dvs der er en del op til 1000CAD for at rabatten stiger til 12%.
Det kan ikke betale sig længere. Jeg savner i fast rabatperiode som man så i starten af året, hvor iCard members fik samlet 20% rabat.
Den tid er nok desværre forbi med det nye system.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Ja ok. Det der forvirrede mig var at du skrev for tiden. Du kan altid spare 20% hvis du har købt for en mindre ulandsgæld. Derimod kan vi velsignede icard members få 10% imod vores "normale" 5% "i en meget begrænset tidsperiode". Jeg kan næsten ikke få armene ned.. Snoogans.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#11 filmz-yoshimura 20 år siden
#12 filmz-Kadann 20 år siden
Jeps, det fandt jeg lige ud af.. selvfølgelig lige efter jeg havde spurgt herinde. ;)
Men helt fint.. de giver jo en god rabat for tiden og smider et par gratis film oveni, hvis man bestiller et kort.
#13 DarkLight 20 år siden
#14 filmz-Kadann 20 år siden
Noget med op til 20% rabat, mod de normale 5%.
#15 DarkLight 20 år siden
Jeg ser gerne et link.
#16 filmz-Kadann 20 år siden
#17 DarkLight 20 år siden
Min står f.eks. på 10% og annual purchase er $373.56CAD. Dvs der er en del op til 1000CAD for at rabatten stiger til 12%.
Det kan ikke betale sig længere. Jeg savner i fast rabatperiode som man så i starten af året, hvor iCard members fik samlet 20% rabat.
Den tid er nok desværre forbi med det nye system.
#18 filmz-Kadann 20 år siden
Det er jo også det jeg skriver.. op til 20%.. :)
#19 DarkLight 20 år siden
Derimod kan vi velsignede icard members få 10% imod vores "normale" 5% "i en meget begrænset tidsperiode".
Jeg kan næsten ikke få armene ned.. Snoogans.
#20 filmz-Kadann 20 år siden
Det virkede som et godt tilbud på mig, men nu har jeg så ikke været medlem før. ;)