Fejlene kommer ved nærmere eftersyn fra CD-WOW. Prøv at lave en søgning på "Signs". Jeg gætter på at det sker fordi, den ikke bare søger i titlen men i hele indholdsbeskrivelsen.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Er det stemning for at jeg selv tjekker at søgeteksten findes i de funde titler? Eller skal jeg bare selv lade de forskellige webshops bestemme hvilke resultater der har noget med søgeteksten at gøre?
Min DVD, Blu-Ray og HD DVD pris-søger: www.mcDVD.dk :-)
#16: Det var så lidt, og held og lykke!:) Det er vigtigt at du følger standarderne 100%, for ellers vil telefonerne ikke vise dem..:/ http://www.validome.org/ Hvis siden ikke validerer 100% (ikke engang warnings må der være!), så skriver min k700 bare "der er fejl på siden" - og så viser den ikke siden. Jeg kom til at lave et p-tag inden i et andet p-tag (<p/><p/>) - det er åbenbart strengt forbudt!! Og <br /> må tilysneladende ikke forekomme uden for et p-tag...
Min DVD, Blu-Ray og HD DVD pris-søger: www.mcDVD.dk :-)
#11 gi-jones 20 år siden
#12 allanmc 20 år siden
Er det stemning for at jeg selv tjekker at søgeteksten findes i de funde titler? Eller skal jeg bare selv lade de forskellige webshops bestemme hvilke resultater der har noget med søgeteksten at gøre?
#13 allanmc 20 år siden
#14 gi-jones 20 år siden
#15 allanmc 20 år siden
#16 filmz-Kadann 20 år siden
Takker for linket.. :) Jeg tror lige jeg skal lege med at lave noget WAP-fest mht. min filmliste.
#17 allanmc 20 år siden
http://www.validome.org/
Hvis siden ikke validerer 100% (ikke engang warnings må der være!), så skriver min k700 bare "der er fejl på siden" - og så viser den ikke siden.
Jeg kom til at lave et p-tag inden i et andet p-tag (<p/><p/>) - det er åbenbart strengt forbudt!! Og <br /> må tilysneladende ikke forekomme uden for et p-tag...
#18 HeavyClaus 20 år siden
Måske kunne man lave så siden søgte her... Også viste hele linjen hvor filmen stod...
Ved ikke om det kan lave sig gøre ? :S
#19 allanmc 20 år siden
#20 HeavyClaus 20 år siden
Hvilken udgave der er bedst?