Gravatar

#11 filmz-karlerminven 20 år siden

#4.. tror du har ret angående Nakalay, tror også han er på DAHF: Possible proof of Nakalays betrayal :D (bare gå lidt ned af siden og så har en bruger ved navn Nakalay skrevet, hmmm...)

Men hvorfor dog forlade filmz.dk??
----
What is a not-joke?
Gravatar

#12 filt 20 år siden

#11, fordi vi her laver for mange stave- og grammatiske fejl. :D
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#13 DarkLight 20 år siden

#11, jeg tillader mig lige at gennemhulle din teori.
Hvis man finder Nakalay's profil på DAHF, kan man se han sidste besked er fra den 20 April i år.
Hvis man så kigger her på filmz.dk kan man se at han sidste besked er fra den 19 April i år.

Altså er han gået nogenlunde samtidig.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#14 cyberzed 20 år siden

Ja det er godt nok længe siden jeg har set signaturen "Asta et fabula" eller hvordan det nu plejer at være.

Nu Asta er væk, så har du bare af at bliver her lagoni...you're our only female hope :) (eller om ikke andet så mest synlige hunkøn) :)
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#15 filmz-karlerminven 20 år siden

#12 - hehe! Aj så galt ar de da hællår ekkø??? :P

#13 - Hmmm.. men så må Nakalay jo være forsvundet helt fra jordens overflade omkring d. 20 april.. for man må simpelthen være helt forsvundet, for hvem kan leve uden filmz eller andet film-gejl?? :D
----
What is a not-joke?
Gravatar

#16 davenport 20 år siden

Personlig teori: Bortført af rumvæsner!
Det er den eneste mulige forklaring jeg lige kan komme på, hvis man skal tænke realistisk.

(Han kommer snart tilbage sammen med Elvis og 4400 andre...)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#17 Scherlund 20 år siden

#16 mener du ikke Elvis og 4398 andre? :)
Gravatar

#18 davenport 20 år siden

Nej jeg mener ikke Elvis er en af de 4400...

"I hope they bring back Elvis"

Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#19 Scherlund 20 år siden

ah, du har ret. Men hvorfor skulle Nakalay være med? jeg gætter på at de har beholdt ham til deres intergalaktiske Zoo. Et sådan spændende eksemplar af menneske racen er jo en sjældenhed.
Gravatar

#20 filmz-möw a.k.a. seth g 20 år siden

jeg savner ham Anime/Manga gutten... han havde sgu styr på sit asian cinema^^

havd fannn var det nu han hed?

Skriv ny kommentar: