Gravatar

#61 filmz-jackjazz 18 år siden

Og endnu et spørgsmål:

"Invasion of the Body Snatchers (1955)"
=
"Invasion of the Body Snatchers (1956)"
???

//JackJazz

P.s.: Nu gider jeg ikke mere i dag...
Let me tell you something my friend. Hope is a dangerous thing. Hope can drive a man insane.
Gravatar

#62 dolphinfriendly 18 år siden

#60+61

Du kan aldrig regne 100% med året, da nogle bruger udgivelsesåret og andre produktionsåret. Jeg er gået ud fra de år der står på DVD udgivelserne.

Det er mig der har postet de to film du nævner, og ganske rigtigt hedder den ene "La Grande Illusion" - my bad. :)

Gravatar

#63 jessup 18 år siden

Jackjass tak for du gidder at rette på listen - der er ikke nogen der i denne nye tråd har postet flere end 3 film - det skyldes polemik omkring kortfilm der står for gentagelserne. Jeg gennemgår alle brugerne for gentagelser i weekenden - jeg ved der er en der har brugt sine 5 film to gange - det sidste indslag vil blive fjernet. Jeg håber listen bliver færdig inden weekenden - så laver jeg en liste og en liste af de film der er blevet fjernet. Der kommer der en endelig tråd hvor listen bliver færdiggjort og der vil være mulighed for at få et par enkelte film mere med.
This is just until June
Gravatar

#64 jessup 18 år siden

Hov, for helvedet der er 365 film. Fuck at der er nogen der har postet to gang jeg laver noget stats i weekenden
This is just until June
Gravatar

#65 jessup 18 år siden

Jeg er igang med at sammenligne S&S listen og vores.
This is just until June
Gravatar

#66 filmz-kaotmus 18 år siden

jeg synes det var ærgerligt at reglerne blev ændret undervejs - ikke mindst fordi det forskubbede ideen, så den i højere grad skulle afspejle et historisk perspektiv frem for et brugsperspektiv (der er næppe nogen, der overvejer om de nu også har fået set film fra nok forskellige årtier i den sidste uge). Og sammenligningen af antallet af amerikanske film i forhold til andre lande bliver jo også lidt mindre interessant af at de nye regler
Gravatar

#67 Popeye 18 år siden

#66 Ja, jeg forstår det heller ikke.
Nu er dele af listen valgt ud fra forskellige præmisser, og diverse statistikker og analyser kan ikke bruges til så meget - de giver ikke så klart et billede.

Det er selvfølgelig ikke så spændende, hvis listen blot er en tro kopi af IMDBs top "365"(!), men hvis det er, hvad folk nu engang ser...

Anyway, det er "Jessups" liste, og ham der laver alt arbejdet, så god arbejdslyst.
...and then some
Gravatar

#68 jessup 18 år siden

Det er selvfølgelig rigtigt at reglerne blev ændret men der var ikke nok brugere til at besætte 365 film - hvis folk skal stemme igen bedte jeg blot om at de skulle gå længere tilbage dvs. til minimum 1980'erne - jeg vil gøre opmærksom på at 12-15% af listen har foregået efter de "nye" regler dvs. at man f.eks kun kunne vælge en fra 90'erne og det nye årtusinde. Jeg går ikke ud fra jeg har presset folk ud i at postere film de ikke bryder sig ihvertfald ikke mere end at man syntes at 5 film ikke er nok. Jeg vil gøre opmærksom på at der kun potentielt er 13 amerikanske film som ikke er kommet på listen.

Man kan også nemt diskutere om de få brugere der faktisk er repræsenteret på listen på nogen måde repræsentere hvad jeg går ud fra sandsynligvis er tusindevis af brugere.

Men selvfølgeligt er der ændret i reglerne, men det blev der allerede da man måtte postere igen!

Reglerne virker mere historiefikseret end den egentlige virkning.

Allerede nu kan jeg sige at over halvdelen af de 365 film er efter 1989.
This is just until June
Gravatar

#69 filmz-Munk 18 år siden

Jeg har smidt listen ind i et Excelark for jer der vil arbejde videre med det. Så er det lidt nemmere at organisere.

Excelarket afslører iøvrigt også at der kun er 364 film på listen!

Den kan hentes her
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#70 jessup 18 år siden

Jeg har set der kun er 364 film og jeg kan kun få det til 363 når jeg opdeler dem i årtier - det er møgirriterende.

Er der er en der vil have en film med på listen?

Jeg ser på dit regneark imorgen - tak for hjælpen.
This is just until June

Skriv ny kommentar: