Hvis man skal købe billetter andre steder end de officielle salgssteder, så tjek op på navnene via Google, og brug den tid det nu engang tager. Det er jo næsten sådan at 9 ud af 10 kun er ude på at tage røven på en.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Hvis det var til mig, så ja jeg kan godt skaffe til 2.
Det er 24 timers arbejde på festival, hvis du er hurtig og lidt heldig - kan du nå alt arbejdet inden musikken starter torsdag, forudsat at du kommer til roskilde allerede søndag selvfølgelig....
(hvis linket ikke virker, så er det til www.dba.dk med søgning på "roskilde festival")
Et af links'ne går til: http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annoncei... Det er en spejdergruppe der søger hjælpere. Nu ved jeg ikke lige hvem det er eller hvad det går ud på, men arbejdede selv sammen med nogle spejdere for et par år siden. Skulle sidde og kigge på nogle containers og pege til folk om det var pap eller andet skrald de kom med - GANSKE overskueligt. Og hvis ens yndlingskoncert er lige der man har vagt kan man som regel godt bytte sig lidt frem og tilbage. Jeg fik fx fri et par timer før så jeg ku komme til en mega-fed Blue Foundation koncert.
Det var bare en idé - min generelle opfattelse er at det bestemt er arbejdet værd at få en gratis billet. Særligt når man nu ikke kan købe de almindelige. :-)
#11 Yoda 18 år siden
Sorry - did not know :-(
Tak for heads up!!
#12 cyberzed 18 år siden
#13 filmz-vassago 18 år siden
#14 läkerol 18 år siden
#15 filmz-vassago 18 år siden
#16 b e c h 18 år siden
Hvis det var til mig, så ja jeg kan godt skaffe til 2.
Det er 24 timers arbejde på festival, hvis du er hurtig og lidt heldig - kan du nå alt arbejdet inden musikken starter torsdag, forudsat at du kommer til roskilde allerede søndag selvfølgelig....
#17 läkerol 18 år siden
#18 läkerol 18 år siden
#19 McPeter 18 år siden
Har en kammerat i samme situation og har naturligvis mobbet ham med det. Nå, men...
Kig evt. her:
http://www.dba.dk//asp/soegning/soegning.asp?taxSh...
xShowAllCategories=0&Niveau=&OldNiveau=&SektionId=0&KategoriI
d=&rubrikId=0&Annoncetype=2&Sortering=1&Sortsearch=1&Sort
eringtype=1&kortsogX=0&kortsogY=0&kortsogRad=0&kortsogNavn=0&
amp;radX=0&radY=0&FavoritNavn=&SoegningId=0&FirstSearch=&
HashId=&partner=&PartnerMyRefererId=&BilledVisning=0&navValsF
ound=&CurPage=1&navSearchWords=&Fritekst=roskilde+festival&Re
gionId=0&PrisFra=0&PrisTil=9999999&AntalDage=0&Forhandler=0&a
mp;x=0&y=0
(hvis linket ikke virker, så er det til www.dba.dk med søgning på "roskilde festival")
Et af links'ne går til:
http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annoncei...
Det er en spejdergruppe der søger hjælpere. Nu ved jeg ikke lige hvem det er eller hvad det går ud på, men arbejdede selv sammen med nogle spejdere for et par år siden. Skulle sidde og kigge på nogle containers og pege til folk om det var pap eller andet skrald de kom med - GANSKE overskueligt. Og hvis ens yndlingskoncert er lige der man har vagt kan man som regel godt bytte sig lidt frem og tilbage. Jeg fik fx fri et par timer før så jeg ku komme til en mega-fed Blue Foundation koncert.
Det var bare en idé - min generelle opfattelse er at det bestemt er arbejdet værd at få en gratis billet. Særligt når man nu ikke kan købe de almindelige. :-)
Pøj pøj...
/Peter
#20 läkerol 18 år siden