Gravatar

#21 jesperhp 15 år siden

16# Så en magen til i Athen. Hvis den da ikke lige havde kostet 7.000 så var den røget med hjem i kufferten:)
Kæft manner hvor er de Vader-klinker i badeværelset seje!
Gravatar

#22 MOVIE1000 15 år siden

det er en ret stor fan men det minder os vel lidt om os selv måske ikke en hel lejlighed men et værelse fyldt med film ting
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#23 migmig 15 år siden

#22 Jeg kunne godt i hvert fald godt i ånden se en full figure Darth Vader (eller Captain Picard ^^) stå i hjørnet af biffen herhjemme, ingen tvivl om det. Og der har da sneget sig en Autobot eller to og lidt forskellige ST rumskibe ind hist og her - lidt fan er man vel altid :)

Og så synes jeg lige jeg vil dele en fantastisk billedserie med jer. Jeg ved ikke om I har set den, men jeg synes lige I skal se den fyr her, der har taget det skridtet videre. Eller fuldt ud burde man nok nærmere sige:

Verdens sejeste lejlighed

Jeg må sgu indrømme første gang jeg så det, tænkte jeg godt nok, at det gad jeg også godt have. Men som alle overdrevent geeky seje ting blev ideen ved nærmere eftertanke og rationalisering droppet. Snusfornuft er måske meget godt, men det kan altså godt gøre livet jævnt meget kedeligere.
Gravatar

#24 PredatorX 15 år siden

Jeg ville da blive sindsyg af at bo i sådan en lejlighed.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#25 Æsop9000 15 år siden

Jeg var lidt skuffet over at vi ikke så toilettet. For mon ikke selve toilettet ville være en tro kopi af R2-D2, som man så ville kunne fylde med xxxx.

Men personligt er jeg dybt imponeret over de lejlighed, ikke at jeg selv ville eje den, ville ikke have 40-year old virgin øgenavne klingende til mig. Men jeg beundre æstetikken og håndværket i lejligheden.
I teorien er der ingen forskel på teori og praksis. I praksis er der
Gravatar

#26 Bony 15 år siden

Jeg er især vild med stuebordet. Det er en genial idé, at smide skibet ind i en glasmontre og så bruge det som bord. Den idé skal jeg helt sikkert have hugget til min lejlighed. Måske bare med noget andet end Millennium Falcon. :)

Men ellers en ret overdrevet samling. Jeg kan godt forstå, hvis det har taget ham 20 år at samle de sager sammen. Men der er alligevel nogle fede ting i mellem. Hvilken er jeres favorit? Min er som sagt stuebordet.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#27 filmz-Utyske 15 år siden

#26 -

Stuebordet er også klart min favorit. Det er så åbenlys en idé når man ser det og jeg undrer mig virkelig over at jeg aldrig er kommet på den tanke selv. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#28 Nicki52 15 år siden

Utyske (11) skrev:
Så du billederne? Med den massive samling er han naturligvis ungkarl. ;)

Ja, tror sgu ikke han kan få meget fisse ud af det der. Altså en real girl, ikke en luder. Han må have en stor villa, bygge en kælder op og placer dem perfekt. Tror sgu heller ikke nogen pige vil sove det med Darth Vader inde i stuen :P
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#29 Bony 15 år siden

#27 - Nemlig. Ideen er sgu åbenlys. Det kunne være at man skulle prøve at kontakte den lokale glasmester og høre om det ville kunne lade sig gøre, uden at prisen eksploderer. Det kunne være et ret fedt bord at have stående. Faktisk slet ikke så tosset en idé med sådan en Millennium Falcon Master Replica, idet der jo er lys i cockpittet og blåt lys i efterbrænderen. Det må da se umådelig svedigt ud i mørke! :)

At Millennium Falcon MR så rent faktisk er pisse dyr (og sikkert svær at anskaffe), er så en helt anden sag. :(
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#30 filmz-Utyske 15 år siden

#29 -

Jeg tror at en solid gang plexiglas er vejen frem, da det sikkert vil blive rockerdyrt at få lavet et bord i glas der kan holde til at blive brugt som sofabord. Det skal jo enten være ret tykt eller "armeret" på en eller anden måde. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.

Skriv ny kommentar: