Gravatar

#11 Slettet Bruger [2455114307] 16 år siden

MOVIE1000 (10) skrev:
#9 tusind tak du svarede lige på alle mine spørgsmål nu yes så skal der slappes af (NOOOOOOT)

Det kan du lige så godt, afgangsprøvekarakterne i 9. har jo overhovedet ingen betydning. Da jeg gik i 9. (og det er trods alt kun tre år siden) bildte jeg mig også ind, at prøverne var vigtige, men set i bakspejlet har jeg aldrig lavet noget så ligegyldigt.
Gravatar

#12 MOVIE1000 16 år siden

#11 så gæder jeg mig godt nok ikke til 10. :- )
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#13 davenport 16 år siden

Det synes jeg ikke er rigtigt. Det kan sagtens være at selve karakteren ikke betyder det store, når man skal videre i livet, men det er arbejdet bag, og navnligt læringen bagefter, der virker.
Jeg er stadig stolt over mit 13 tal i mundtlig dansk i 9., hvor jeg trak Jules Verne, hvilket jeg fik fordi jeg fulgte godt med i analyse. - Og det har betydet meget for mig videre i livet, fordi jeg har skulle bruge analyse.

God arbejdslyst M1000 :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#14 stoffer 16 år siden

Det betyder da også noget hvis man søger videre på en gymnasiel uddannelse. Det gjorde det da i hvert fald da jeg afsluttede 9. Derudover er jeg helt enig med davenport. Man både lærer af eksamen og det kan også give en et prej om hvor man gerne vil hen bagefter.
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!
Gravatar

#15 davenport 16 år siden

Som min pædagogiske konsulent Peter, som er en sej mand på 63, der fungerer som coach på mit arbejde siger:
"René, læring er det der kommer bagefter, ikke før eller under processen"
:)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#16 filmzkim 16 år siden

Undskyld, jeg spørger... :s
Men får du ikke temmelig lave karakterer på grund af din stavning og kommasætning MOVIE1000?
Gravatar

#17 filmzkim 16 år siden

Jeg ved det er et fejt spørgsmål, men jeg undrede mig bare?
Gravatar

#18 Slettet Bruger [2455114307] 16 år siden

stoffer (14) skrev:
Det betyder da også noget hvis man søger videre på en gymnasiel uddannelse. Det gjorde det da i hvert fald da jeg afsluttede 9.

Niks. Der er det anden terminskarakter, der er afgørende. Når man får afklaring på sin gymnasiesituation i starten af juni, mens afgangsprøverne kører indtil slutningen af juni, så er det klart, at de ingen betydning har.
Gravatar

#19 Collateral 16 år siden

#18: Det er vel kun hvis man søger direkte på Gym efter 9. Man kan jo også søge på STX eller HF senere hen, og der vil afgangskaraktererne vel tælle.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#20 enfilmnørd 16 år siden

Du skriver, at du ikke kan finde noget, har du evt prøvet det lokale bibliotek, der kan du sagtens få hjælp
Et alternativ er bibliotek.dk, det er et ret godt sted, at søge div. materiale.
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?"
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.

Skriv ny kommentar: