Nu er det ikke for at være firkantet eller streng, men hvis det ER Steve Irwin, så husk følgende regel:
"Du må gerne poste et billede af andre berømtheder, der ikke lever af skuespillerfaget, men som alligevel har prøvet at have enten en hoved- eller birolle, en statist-rolle eller en cameo-optræden i en film. I sådanne tilfælde SKAL det dog være et billede fra den pågældende film."
Men hvad synes I? Skal vi fjerne den sidstnævnte regel - altså den med, at det skal være et billede fra den pågældende film? ... Denne regel begrænser jo mulighederne for barndoms-og ungdomsbilleder af de berømtheder, der kun lejlighedsvis har optrådt på film, såsom Steve Irwin, der mig bekendt kun har lavet én spillefilm. (Jeg medtog reglen for at billede-materialet i nogen grad skulle begrænse sig til filmens verden.)
- Du må gerne poste et billede af andre berømtheder, der ikke lever af skuespillerfaget, men som alligevel har prøvet at have enten en hoved- eller birolle, en statist-rolle eller en cameo-optræden i en film.
Mens vi venter på et 'right or wrong'-svar fra wimmie, vil jeg lige minde om, at barndoms- og ungdomsbilleder af kendte skuespillere/skuespillerinder ikke er et must, kun en mulighed - man kan også tage screenshots eller billeder fra film, hvor en skuespiller pga. sminkning, anderledes soignering eller andet er svær at genkende.
Og det kunne også være et hverdagsfoto af en berømthed, hvor vedkommende ser noget anderledes ud; eksempelvis en skuespillerinde, som ikke har sin sædvanlige make-up på.
#41 Spanner 16 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#42 MOVIE1000 16 år siden
http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfr...
#43 HonoDelLoce 16 år siden
#44 BN 16 år siden
"Du må gerne poste et billede af andre berømtheder, der ikke lever af skuespillerfaget, men som alligevel har prøvet at have enten en hoved- eller birolle, en statist-rolle eller en cameo-optræden i en film. I sådanne tilfælde SKAL det dog være et billede fra den pågældende film."
Men hvad synes I? Skal vi fjerne den sidstnævnte regel - altså den med, at det skal være et billede fra den pågældende film? ... Denne regel begrænser jo mulighederne for barndoms-og ungdomsbilleder af de berømtheder, der kun lejlighedsvis har optrådt på film, såsom Steve Irwin, der mig bekendt kun har lavet én spillefilm. (Jeg medtog reglen for at billede-materialet i nogen grad skulle begrænse sig til filmens verden.)
#45 MOVIE1000 16 år siden
#44 han har da lavet en film
#46 Spanner 16 år siden
#44 egentlig synes jeg at der er fint nok med celebs, der har flirtet med filmbranchen. Bare man lige gør opmærksom på det når man poster billedet.
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#47 BN 16 år siden
#46: Okay. Regel nr. 2 lyder fra nu af blot:
- Du må gerne poste et billede af andre berømtheder, der ikke lever af skuespillerfaget, men som alligevel har prøvet at have enten en hoved- eller birolle, en statist-rolle eller en cameo-optræden i en film.
#48 HonoDelLoce 16 år siden
Vi prøver denne her
#49 wimmie 16 år siden
#50 BN 16 år siden
Og det kunne også være et hverdagsfoto af en berømthed, hvor vedkommende ser noget anderledes ud; eksempelvis en skuespillerinde, som ikke har sin sædvanlige make-up på.