Gravatar

#1091 Nicki52 14 år siden

Nummer to minder om.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#1092 BN 14 år siden

Nicki52 (1091) skrev:
Nummer to minder om.

Måske. Med lidt god vilje. Men hvis du har set filmen 'Alien', burde du vide, at hun ikke lignede damen på billede 1 som ung. ;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#1093 jessup 14 år siden

Hun er mest kendt fra Tv, men har lavet en del film især 80erne - har bla. spillet overfor Goldie Hawn,Richard Dreyfuss. Hun har vundet en oscar for bedste kortfilm, nomineret for 6 emmyer vundet 1,nomineret for 8 Golden Globes vundet 2.

Det er ikke : Sigourney Weaver

I får et nyt billede i morgen
This is just until June
Gravatar

#1094 Nicki52 14 år siden

BN (1092) skrev:
Nicki52 (1091) skrev:
Nummer to minder om.

Måske. Med lidt god vilje. Men hvis du har set filmen 'Alien', burde du vide, at hun ikke lignede damen på billede 1 som ung. ;-)

Det har jeg. Da jeg så filmen glemte jeg Weaver var med og lagde slet ikke mærke til hende. Først ved slut krediteringer da navnet kom, opdagede jeg hende. Så jeg så hende slet ikke som ung. Jeg kan dårligt nok huske filmen. Tror nok var enormt søvnig og kæmpede med at holde øjnene åbne.

EDIT: Snød lige og fandt ud hvem hun var. Hun ligner ikke Weaver med make-up på. Hun er rigtig svær. Tror de får meget svært ved at gætte det. Kender ikke en af hendes film.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#1095 jessup 14 år siden

#1094 så vidt jeg har forstået må man gerne google i face-og billed quizzen. Så kom bare med det.
This is just until June
Gravatar

#1096 jessup 14 år siden

Christine Lahti - next
This is just until June
Gravatar

#1097 Steffan Rasmussen 14 år siden

No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#1098 BN 14 år siden

Der er ganske vist nogle detaljer, jeg ikke kan få til at stemme, men:

Claire Danes?
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#1099 Steffan Rasmussen 14 år siden

BN (1098) skrev:
Der er ganske vist nogle detaljer, jeg ikke kan få til at stemme, men:

Claire Danes?

LOL ... nope :-)
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#1100 Steffan Rasmussen 14 år siden

Skriv ny kommentar: