Gravatar

#1201 Steffan Rasmussen 14 år siden

lagoni (1200) skrev:
Man må ikke bruge imdb, vel?

Det kan jeg ikke forestille mig der skulle være noget i vejen for. Jeg ser på denne quiz på samme måde som jeg gør i billedquizzen. Alt søge arbejde er tilladt. Så hvis man kan huske hende fra en film, er det tilladt at slå filmen op, og finde hendes navn, imo.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#1202 weebs 14 år siden

lyspunkt (1197) skrev:
Hvem er det, der har et mindre heldigt øjeblik på den røde løber?

Jo mere jeg kigger på billedet jo mindre bekendt virker hun...
"På en førstegangsbesøgende filmnørd virker denne tråd måske fremmed og skræmmende" -davenport
Gravatar

#1203 lagoni 14 år siden

Jeg satser på folk er enige med Steffan Rasmussen og med hjælp fra imdb gætter jeg så på Anna Chlumsky.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#1204 Steffan Rasmussen 14 år siden

lagoni (1203) skrev:
Jeg satser på folk er enige med Steffan Rasmussen og med hjælp fra imdb gætter jeg så på Anna Chlumsky.

Argh ... Det tror jeg vist ikke der er tvivl om. Det var i hvert fald hende jeg ikke kunne komme på.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#1205 weebs 14 år siden

lagoni (1203) skrev:

Thank you! Så slap jeg for at have det til at tonse rundt i underbevistheden :-)
"På en førstegangsbesøgende filmnørd virker denne tråd måske fremmed og skræmmende" -davenport
Gravatar

#1206 lyspunkt 14 år siden

lagoni (1203) skrev:

Og det er korrekt.
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#1207 lagoni 14 år siden

Jeg har fornylig set In the Loop (filmen) og sad der længe og tænkte over hvor jeg kendte hende fra, men det er jo selvfølgelig Vada Sultenfuss :)

Hvem er den langhårede?
Gravatar

#1208 Steffan Rasmussen 14 år siden

Jaye Davidson.
Gravatar

#1209 lagoni 14 år siden

Den var nemmere end jeg troede, men hans øjne er nok ret karakteristiske. Så ja, korrekt.
Gravatar

#1210 Steffan Rasmussen 14 år siden

Man kan vel sin Stargate.

Skriv ny kommentar: