Gravatar

#381 wimmie 15 år siden

Hehe...nu så jeg meget "Sarah from Avonlea" da jeg var lille, så jeg kunne nogenlunde huske hvordan Sarah Polley så ud som barn :)

Finder lige et nyt billede snarest. Hvis nogen synes der går for længe tager man bare turen :)

Edit: "The road to Avonlea" hed den vist ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#382 chuck 15 år siden

How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#383 Nicki52 15 år siden

Jeg ved hvad han hedder, men kan fucking ikke huske det. Det ham der har hovedrollen i en serie hvor han er veninde med en blind sort dame, og hver morgen får han en avis som er fra i morgen, så han kan nå at forhindre dem i at dø. Nogle gange går det skidt. ARRGH!
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#384 Steffan Rasmussen 15 år siden

Kyle Chandler
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#385 chuck 15 år siden

Kyle Chandler it is!
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#386 Steffan Rasmussen 15 år siden

No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#387 BN 15 år siden

Hvorfor får jeg straks den tanke, at det er en eller anden Restylane-skadet skuespillerinde, som bare er svær at genkende pga. indsprøjtninger i læberne?
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#388 Steffan Rasmussen 15 år siden

Gravatar

#389 Nicki52 15 år siden

Er det ældre? Hun er jo lækker på billedet.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#390 Steffan Rasmussen 15 år siden

Nicki52 (389) skrev:
Er det ældre? Hun er jo lækker på billedet.

Ja, hvis billedet er ældre, er hun jo yngre.

Skriv ny kommentar: