Gravatar

#11 filmz-Morta 16 år siden

Puha jeg har virkeligt et softspot for Contact. Den ligger helt sikkert på min top 5 scifi film liste og den liste er meget ekslusiv at komme på :)
Gravatar

#12 duuk74 16 år siden

#9 Contact er en af mine favorit Sci-fi film. Den er i øvrigt skrevet af den store astronom og humanist Carl Sagan. Jeg kan i øvrigt klart anbefale hans glimrende serie "Cosmos". Og jo, jeg er enig med udsagnet fra Contact..problemet er bare dokumentationen, men det kommer vel nok en dag :)
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#13 chronaden 16 år siden

#12

Carl Sagan, det navn har jeg hørt ytret i en film, hvilken? D:
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#14 filmz-DocDoom 16 år siden

Poul Nyrup er beviset på, at der er liv andre steder. Man kan ikke komme fra jorden og så lave de fagter, som hans arme kunne udføre i hans statsminister-tid. Jo, måske hvis man er en dukke i Julerup Færgeby.
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#15 Winniepooh 16 år siden

Jeg er også vild med contact. Det er en god film og den er meget flot visuelt.
You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House
Gravatar

#16 chandler75 16 år siden

Enig i at "Contact" er en fremragende film. Jeg har vel set den 4-5 gange og er underholdt hver gang. Fantastisk spændende og flot historie, som samtidig virker overbevisende realistisk. En lille klassiker indenfor genren - jeg så gerne en jubilæums-dvd, nu hvor det er 10 år siden den udkom.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#17 davenport 16 år siden

Læs også bogen - den er rigtig fed og noget anderledes end filmen.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: