Der var ikke noget feed fra evt. head cam hvis det var det som du tænkte på, men cam på kapslen lige før han sprang og så var det heat vision cam med langtrækkende objektiv, som så skiftede til normal og langtrækkende objektiv, da han kom tættere på jorden.
Men det lød til der var noget head cam også, så vidt jeg forstod, så om vi får noget og se derfra senere ku man godt tænke måske, men er ike hel sikker.
De er ved og line op til press conf. nu her, der laves lydrpøve nu her.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Det var lige netop det, jeg tænkte på. Hvis han var udstyret med sådan et kamera, har det sikkert ikke været muligt at transmittere fra det live, men selv hvis det var, tvivler jeg stærkt på, at de havde gjort det.
#21 Highland Park 12 år siden
Rob Cohen & Rob Schneider.
#22 elwood 12 år siden
Og det gør du egentlig heller ikke 8-)
Du forsøgte blot og finde det sjoveste svar på det.
#21 desuden det kan jo ses igen senere hen, så selv om du ike fik det set da det skete kan du jo stadigvæk se det senere hen.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#23 Highland Park 12 år siden
Naturligvis, bortset fra at jeg går glip af live-elementet og kender udfaldet på forhånd.
Blev der kun vist billeder fra kameraerne på henholdsvis ballonen og landjorden?
#24 elwood 12 år siden
Men det lød til der var noget head cam også, så vidt jeg forstod, så om vi får noget og se derfra senere ku man godt tænke måske, men er ike hel sikker.
De er ved og line op til press conf. nu her, der laves lydrpøve nu her.
#25 Highland Park 12 år siden
#26 Highland Park 12 år siden
Imponerende!
#27 elwood 12 år siden
#28 dyg 12 år siden
#29 elwood 12 år siden
#30 elwood 12 år siden