Det er dog oftest på det mere personlige "du-skal-bruge-denne-her-duft-dette-her-tøj-og-have-denne-frisure"-niveau. Kampen om dingenoterne går først for alvor igang i det øjeblik, man flytter sammen.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Så længe jeg ikke render rundt i landets skove klædt ud som Gollum går det nok. Tak for de mange svar. Har besluttet mig for at bestille de almindelige Extended Editions, fik lige min Return of the King fra Dvdoo.dk. Så imponerende er de figure heller ikke.
Alfred: Know your limits, Master Wayne Bruce: Batman has no limits
#11 filmz-jonasgr 18 år siden
'Cause I'm evil"
#12 dyg 18 år siden
#13 filmz-jonasgr 18 år siden
'Cause I'm evil"
#14 filmz-CAADK 18 år siden
Der var dog ingen der svarede på mit andet spørgsmål:
er engelske undertekster på denne ?: http://www.101cd.com/detail.aspx?productid=275785&...
og hvordan er det med told fra 101cd.com, jeg kan se de sender fra Jersey ligesom Play.com
Bruce: Batman has no limits
#15 filmz-Kadann 18 år siden
Sender de fra Jersey er der altid toldfare, jeg har dog ingen personlig erfaring med dem.
#16 dyg 18 år siden
#17 filmz-Le Samouraï 18 år siden
Men hvis du vil være 100% sikker, så spørg 101cd.com gennem deres kontaktside.
#18 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#19 filmz-Le Samouraï 18 år siden
Det er dog oftest på det mere personlige "du-skal-bruge-denne-her-duft-dette-her-tøj-og-have-denne-frisure"-niveau. Kampen om dingenoterne går først for alvor igang i det øjeblik, man flytter sammen.
#20 filmz-CAADK 18 år siden
Har besluttet mig for at bestille de almindelige Extended Editions, fik lige min Return of the King fra Dvdoo.dk. Så imponerende er de figure heller ikke.
Bruce: Batman has no limits