Det skal lige siges, jeg henter ALDRIG film ned fra nettet og har aldrig gjort det, har KUN originale film! på nær 1 bootleg DVD:-(!
Jeg køber al min musik. Desuden bruger jeg meget iTunes, men engang imellem er der nogle numre iTunes ikke har, og ja dem vil jeg så hente ned, da jeg nægter at give 160 kr. for et helt album hvor jeg kun høre, max tre af numrerne.
Ja som klient er bittorrent nok det sikreste. Men det er dog ikke specielt godt, kun til det aller nyeste. Her har DC sin kæmpe force, i og med, at man på de rigtige hubs, kan finde alt, og det går for det meste stærkt. Usenet og XDCC er også noget jeg bruger en del med succes.
Hvis man er lidt snedig kan man godt undgå at være i APGs søgelys, selvom dansker.
Ligesom Chronos køber jeg også hvis det er noget jeg kan lide.
#11 DarkLight 19 år siden
#12 SpielbergFreak 19 år siden
Jeg køber al min musik. Desuden bruger jeg meget iTunes, men engang imellem er der nogle numre iTunes ikke har, og ja dem vil jeg så hente ned, da jeg nægter at give 160 kr. for et helt album hvor jeg kun høre, max tre af numrerne.
#13 chronaden 19 år siden
#14 filmz-sanjo 19 år siden
#15 akerman 19 år siden
Hvis man er lidt snedig kan man godt undgå at være i APGs søgelys, selvom dansker.
Ligesom Chronos køber jeg også hvis det er noget jeg kan lide.
#16 cyberzed 19 år siden
Usenet er langt det mest sikre hvis man vel at mærke bruger en server der er uden for eu (f.eks. en i sydafrika) for de logger ikke en disse.
#17 filmz-thomas _h 19 år siden