Jeg kan da huske mere end to: Fedtmule (som Genies hat), Pinocchio (Genie når han tror Aladdin lyver) og krabben Sebastian (Som Genie hiver op af bogen)
Ah... ja! Der var ellers én til, som jeg havde i tankerne. Jeg ville jo gerne ha' den med også, men er det for uretfærdigt? Ikari HAR jo sådan set svaret på det jeg ville vide.
If there was a god then why is my arse the perfect height for kicking?
#117 Hvis du med det mener den store Pepsi-automat i korridoren i stormagasinet hvor de to terminators konfronterer hinanden for første gang, så jo, det er en af dem - Og også den mest tydelige :)
jeps, den i stormagasinet, og er der så ikke også en automat i gangen med det ternede gulv, hvor ham fængselsvagten bliver klonet og dræbt af terminatoren?
#111 Captain Vallo 22 år siden
Hvilke 2 tidligere Disneyfigurer har cameos i Aladdin?
...og hvor, selvfølgelig!
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#112 filmz-Wacker 22 år siden
http://www.samarit.dk
#113 Captain Vallo 22 år siden
then why is my arse
#114 Ikari 22 år siden
Fedtmule (som Genies hat), Pinocchio (Genie når han tror Aladdin lyver) og krabben Sebastian (Som Genie hiver op af bogen)
#115 Captain Vallo 22 år siden
Der var ellers én til, som jeg havde i tankerne. Jeg ville jo gerne ha' den med også, men er det for uretfærdigt? Ikari HAR jo sådan set svaret på det jeg ville vide.
then why is my arse
#116 Ikari 22 år siden
Kategori: product placement
Film: Terminator 2: Judgement Day
I hvilke scener støder man på reklamefremstød for Pepsi?
---
(Forresten, Cap-Val, hvilken var den sidste cameo du havde i tankerne i filmen? - Bare nysgerrig.)
#117 filmz-Wacker 22 år siden
http://www.samarit.dk
#118 Ikari 22 år siden
Hvis du med det mener den store Pepsi-automat i korridoren i stormagasinet hvor de to terminators konfronterer hinanden for første gang, så jo, det er en af dem - Og også den mest tydelige :)
Det var så én!
Men der er jo mere, ikke sandt? :)
#119 Captain Vallo 22 år siden
Jeg si'r ikk' det! ;o)
Jeg vil bruge den igen en anden gang.
then why is my arse
#120 22 år siden