Her kommer dem jeg fandt i kronologisk rækkefølge:
1 - inde på baren i starten af filmen - neonskiltreklame. 2 - første gang man møder dyson - en dåse på den bakke Dysons assistent bærer rundt på. 3 - da John flygter ind i baggangen i stormagasinet - pedel med dåse i hånden (siger 'you're not supposed to be in here'). 4 - samme scene - automat i baggrunden da de to terminators kæmper første gang. 5 - vagten på 'galeanstalten' - automat ved siden af kaffeautomaten, hvor vagten trækker en kop kaffe lige før han bliver gennemboret. 6 - tankstationen/cafeteriet, hvor Arnold siger 'It's in your nature to destroy yourselves' - et skilt på cafeteriets mur.
Nu er jeg endelig kommet hjem efter at have set "The Last Samurai" - Nå, lad mig se på dit resultat, sn20002.
#138 Det må jeg sige, man skal nok ikke fornærme dine "T2"-evner. Tillykke! Du har skam klaret det... Sådan er det jo når man laver research på klassikerne. Du står til et 11-tal.
Så er det din tur, sn2002.
PS: Hvis du ville have opnået 13, skulle du også have nævnt i en fodnote, at et Pepsi-drikkebæger dukker op i "T2: Special Edition" i scenen med tankstationen, hvor Terminatoren zoomer ind på fyrens smil. Her kan man tydeligt se et bæger i hånden på kæresten.
#131 SpielbergFreak 22 år siden
#132 Guts 22 år siden
Eller da de er ude i oerkenen for at faa nye vaaben osv.?
Nu er snart alle scener naevnt fra T2...
#133 Ikari 22 år siden
Og heller ikke Pepsi i de andre scener I nævner....
#132: 'Motel'? Hvilken scene er det?
'osv.' - hæ, du dækker dig vist rigtigt ind. :)
Der er tilsyneladende nogle scener, som I ikke har nævnt.
Og jeg som troede at folk kendte deres "T2"... ;)
#134 22 år siden
Over and out!!!
#135 Ikari 22 år siden
Looks like we'll have a winner soon...
Tjekker tilbage senere i aften. God fornøjelse...
#136 22 år siden
#137 Guts 22 år siden
Jeg kan ikke rigtig huske hvilken scene det er.
Kan bare huske paa et tidspunkt at Sarah Connor er paa motel.
Osv. mente jeg med at de hentede vaaben og andre ting.
Men jeg har endnu et forslag:
Hva med paa Cyberdyne...er der ingen der der maaske tilfaeldigvis skulle drikke en Pepsi?
#138 22 år siden
1 - inde på baren i starten af filmen - neonskiltreklame.
2 - første gang man møder dyson - en dåse på den bakke Dysons assistent bærer rundt på.
3 - da John flygter ind i baggangen i stormagasinet - pedel med dåse i hånden (siger 'you're not supposed to be in here').
4 - samme scene - automat i baggrunden da de to terminators kæmper første gang.
5 - vagten på 'galeanstalten' - automat ved siden af kaffeautomaten, hvor vagten trækker en kop kaffe lige før han bliver gennemboret.
6 - tankstationen/cafeteriet, hvor Arnold siger 'It's in your nature to destroy yourselves' - et skilt på cafeteriets mur.
Så fangede jeg ikke flere...
#139 Guts 22 år siden
#140 Ikari 22 år siden
Det må jeg sige, man skal nok ikke fornærme dine "T2"-evner. Tillykke! Du har skam klaret det... Sådan er det jo når man laver research på klassikerne. Du står til et 11-tal.
Så er det din tur, sn2002.
PS: Hvis du ville have opnået 13, skulle du også have nævnt i en fodnote, at et Pepsi-drikkebæger dukker op i "T2: Special Edition" i scenen med tankstationen, hvor Terminatoren zoomer ind på fyrens smil. Her kan man tydeligt se et bæger i hånden på kæresten.