Nope. Hans navn lyder i øvrigt lidt som en indavlet gut fra Alabama eller anden sydstat, hvor flerkoneri er tilladt, så længe konerne er dine søskende ;-)
the day the earth stood still flash gordon the invisible man king kong it came from outer space forbidden planet tarantula the day of the triffids the night of the demon when worlds collide
Har den på Cd-afspilleren i baggrunden - er det snyd? Plus jeg spillede guitar til den i gymnasie-musicalen for mange år tilbage - er det også snyd? Jeg elsker i hvert fald den film!
Det var dog med dansk oversættelse, hvilket gør den ekstra komisk (fx den her oversættelse: du' en hotdog, men pas på hvis du bli'r morder, Frankenfurter :)
#41 filmz-Martin Schou 22 år siden
#42 davenport 22 år siden
#43 filmz-Martin Schou 22 år siden
#44 davenport 22 år siden
#45 filmz-Martin Schou 22 år siden
Hvis man holder tungen lige i munden, kan man vel sige, at han ikke har for mange "brikker" at lege med (pun intended).
#46 MikkelHJ 22 år siden
Joe Bob Briggs?
#47 davenport 22 år siden
#48 filmz-Martin Schou 22 år siden
MikkelHJ, take it away!
#49 MikkelHJ 22 år siden
Der er bonuspoint (og Street Cred) at hente, hvis man kan nævne dem i samme rækkefølge, som de optræder i sangen.
#50 22 år siden
flash gordon
the invisible man
king kong
it came from outer space
forbidden planet
tarantula
the day of the triffids
the night of the demon
when worlds collide
Har den på Cd-afspilleren i baggrunden - er det snyd? Plus jeg spillede guitar til den i gymnasie-musicalen for mange år tilbage - er det også snyd? Jeg elsker i hvert fald den film!
Det var dog med dansk oversættelse, hvilket gør den ekstra komisk (fx den her oversættelse: du' en hotdog, men pas på hvis du bli'r morder, Frankenfurter :)